Λαγογιάννη, Μαρία Χ. (2015) Επιχειρηματική συνεργασία για πετυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
|
Text
L62_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Αρχικά, παρουσιάζεται ο στρατηγικός σχεδιασμός και το μάρκετινγκ που πρέπει να κάνει μια επιχείρηση ώστε να θέσει τις προϋποθέσεις για επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα. Συγκεκριμένα, αναλύονται το περιβάλλον του μάρκετινγκ, η σημασία της PEST και της SWOT Analysis, η ορθή τιμολόγηση του προϊόντος, η αναγκαιότητα της προβολής και της προώθησης. Γίνεται αναφορά στην έννοια της ασφάλισης των πιστώσεων εξαγωγών και στην ασφάλιση των εμπορευμάτων τα οποία και προορίζονται για εξαγωγή.
| Item Type: | Thesis (BSc) |
|---|---|
| Corporate Creators: | Πιτόσκα Ηλέκτρα |
| Uncontrolled Keywords: | Αγροτική παραγωγή, Αγροτικά προϊόντα, Εξαγωγές, Ασφάλιση πιστώσεων εξαγωγών, Επιχειρηματική συνεργασία, P.E.S.T Analysis, S.W.O.T Analysis, Ερωτηματολόγιο |
| Subjects: | Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα Μ > Μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
| Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
| Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
| Date Deposited: | 19 Oct 2016 10:35 |
| Last Modified: | 19 Oct 2016 12:39 |
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8386 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
![]() |
View Item |



