Καλαϊδόπουλος, Χρήστος Δ. (2015) Σύγχρονη εικόνα των πωλητών: μία περίπτωση μελέτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L61_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η κάθε επιχείρηση προσπαθεί να δημιουργήσει και στη συνέχεια να διασφαλίσει ένα κύκλο εργασιών ο οποίος της αποδίδει τα αναμενόμενα οφέλη. Για να το επιτύχει χρησιμοποιεί τεχνικές μάρκετινγκ, όπως ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου, η έρευνα και η πολιτική τιμολόγησης προϊόντων/υπηρεσιών. Οι ενδιάμεσοι στις πωλήσεις, ανάμεσα στις εταιρείες και τους πελάτες, είναι οι πωλητές, οι οποίοι πρέπει όχι μόνο να παρουσιάσουν στους πελάτες τα προϊόντα αλλά να ανακαλύψουν τις επιθυμίες του πελάτη. Η εργασία εστιάζεται στην εφαρμογή όλων των ανωτέρω στο κλάδο των πωλήσεων ασφαλιστικών υπηρεσιών. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη παρουσίαση των εννοιών που σχετίζονται με τις ασφάλειες, τα είδη ασφαλειών και τους τρόπους που σήμερα οι ασφαλιστικές εργασίες διεκπεραιώνονται, παρουσιάζεται ο ασφαλιστικός κλάδος στην Ελλάδα. Περιγράφεται συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN και οι πρακτικές που ακολουθεί στην παρουσίαση των αναγκαίων δεξιοτήτων ενός πωλητή ασφαλιστικών προϊόντων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πιτόσκα Ηλέκτρα |
Uncontrolled Keywords: | Mareting mix, Πωλητές και τεχνική των πωλήσεων, Εκπαίδευση πωλητών, Ασφαλιστικός κλάδος, Είδη ασφαλειών, INTERAMERICAN (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Α > Ασφαλιστικές εταιρείες Μ > Μάρκετινγκ Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 19 Oct 2016 10:16 |
Last Modified: | 19 Oct 2016 10:16 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8385 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |