Οικονομική κρίση και ΜΜΕ: ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης

Τσενεκλίδης, Χρυσοβλάντης-Κωνσταντίνος (2015) Οικονομική κρίση και ΜΜΕ: ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D61_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Γίνεται ανάλυση της οικονομικής κατάστασης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) και μελετάται ο ρόλος τους στη σύγχρονη κοινωνία. Καταγράφεται η τεχνική των ΜΜΕ και γίνεται λόγος για τη στάση τους απέναντι στα γεγονότα και κατά πόσο επηρεάζεται το κοινό από τα αυτά. Γίνεται αναφορά στο σκοπό και την μεθοδολογία της έρευνας και παρουσιάζεται το ερευνητικό εργαλείο, η δειγματοληπτική μέθοδος και τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, αναφέρονται τα γενικά συμπεράσματα και διατυπώνονται οι προτάσεις για το μέλλον των ΜΜΕ και την στάση τους απέναντι στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Οικονομική κρίση και ΜΜΕ, Διαμόρφωση της κοινής γνώμης, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Ο > Οικονομική κρίση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Sep 2016 08:08
Last Modified: 27 Sep 2016 08:08
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8348

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top