Μεσσίνα, Ιωάννα (2015) Το προωθητικό μίγμα marketing της "Nestle Fitness". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D46_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν το μάρκετινγκ, το branding, το μίγμα μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται η ιστορία της εταιρείας, τα προϊόντα της και τα οικονομικά της στοιχεία. Τέλος, γίνεται ανάλυση του προωθητικού μίγματος που χρησιμοποίησε η εταιρεία Nestle για την προώθηση των δημητριακών Nestle Fitness.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Μίγμα μάρκετινγκ, Marketing mix, Στρατηγικές μάρκετινγκ, Προωθητικό μίγμα, Branding, Nestle Fitness (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 21 Sep 2016 09:25 |
Last Modified: | 21 Sep 2016 09:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8328 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |