Το προωθητικό μίγμα marketing της "Nestle Fitness"

Μεσσίνα, Ιωάννα (2015) Το προωθητικό μίγμα marketing της "Nestle Fitness". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D46_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν το μάρκετινγκ, το branding, το μίγμα μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται η ιστορία της εταιρείας, τα προϊόντα της και τα οικονομικά της στοιχεία. Τέλος, γίνεται ανάλυση του προωθητικού μίγματος που χρησιμοποίησε η εταιρεία Nestle για την προώθηση των δημητριακών Nestle Fitness.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Μίγμα μάρκετινγκ, Marketing mix, Στρατηγικές μάρκετινγκ, Προωθητικό μίγμα, Branding, Nestle Fitness (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Sep 2016 09:25
Last Modified: 21 Sep 2016 09:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8328

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top