Μουρουζίδου, Σουμέλα Ν. (2016) Κοινωνικά δίκτυα και η σχέση τους με το marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D42_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Μελετάται κατά πόσο και με ποιους τρόπους οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προβληθούν μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και κατά πόσο αυτό είναι τελικά επιτυχές. Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι οποιαδήποτε επιχείρηση, από την μικρότερη έως και την μεγαλύτερη μπορεί να έχει ένα επιτυχημένο marketing, με μικρό συνήθως κόστος, επενδύοντας στα Social media, το μέλλον όπως φαίνεται του διαδικτυακού marketing.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media), Social Media Marketing, Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, Μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών, Internet marketing, Διαδικτυακό μάρκετινγκ |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 09 Sep 2016 10:41 |
Last Modified: | 09 Sep 2016 10:41 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8313 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |