Εταιρική κοινωνική ευθύνη και διαφήμιση οργανισμών και επιχειρήσεων: ανάλυση διαφημίσεων ΕΚΕ στην Ελλάδα

Αντωνιάδου, Ζαφειρία (2016) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και διαφήμιση οργανισμών και επιχειρήσεων: ανάλυση διαφημίσεων ΕΚΕ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC53_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή- Πράσινη Βίβλος (2001), είναι η έννοια σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις ενσωματώνουν σε εθελοντική βάση κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς προβληματισμούς στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και στις επαφές τους με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προωθηθούν οι επιχειρηματικές πρωτοβουλίες ΕΚΕ, όπως ετήσιες αναφορές, ιστοσελίδες, εκδηλώσεις, διαφήμιση. Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται εστίαση στην διαφήμιση εικόνας ΕΚΕ που σύμφωνα με τους Pomering και Johnson (2009) χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για να προβάλλει την ευαισθητοποίηση των εταιρειών σε πρωτοβουλίες ΕΚΕ. Οι ισχυρισμοί διαφήμισης ΕΚΕ, ωστόσο, δεν είναι απίθανο να προκαλέσουν σκεπτικισμό. Στόχος της έρευνας της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της γνώμης των καταναλωτών για τις διαφημίσεις που προβάλλουν την ΕΚΕ των εταιρειών. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας είναι το ερωτηματολόγιο, το οποίο αποτελείται από 100 άτομα νεαρής ηλικίας (18-33) και των δύο φύλων. Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν ότι, οι καταναλωτές κατά πλειοψηφία έχουν θετική γνώμη για τις πρωτοβουλίες ΕΚΕ αλλά και για τις διαφημίσεις που προβάλλουν την κοινωνική δράση των εταιρειών. Οι υπερβολικά θετικοί ισχυρισμοί, όμως, μπορεί να τους δημιουργήσουν υποψίες για την αξιοπιστία του διαφημιστικού μηνύματος. Πολλοί από τους καταναλωτές του δείγματος ίσως να διέθεταν παραπάνω χρήματα για να αγοράσουν ένα διαφημιζόμενο προϊόν μιας κοινωνικά υπεύθυνης επιχείρησης, γεγονός το οποίο δεν εξαρτάται από το εισόδημα τους ούτε από την επαγγελματική τους κατάσταση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Διαφήμιση, Καταναλωτές, Σκεπτικισμός
Subjects: Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Sep 2016 09:12
Last Modified: 05 Sep 2016 09:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8284

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top