Αξιολόγηση του περιεχομένου των ιστοσελίδων των ελληνικών επιχειρήσεων

Καραβασίλη, Αθηνά (2016) Αξιολόγηση του περιεχομένου των ιστοσελίδων των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC17_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε ερευνώντας εκατό ελληνικές επιχειρήσεις με στόχο την ποιοτική αξιολόγηση των ιστοσελίδων τους. Για την υλοποίηση της έρευνας επιλέχθηκαν επιχειρήσεις οι οποίες παρουσίασαν υψηλή κερδοφορία το έτος 2013, σύμφωνα με το χρηματιστηριακό δείκτη EBITDA, κι αξιολογήθηκε η αποδοτικότητα των ιστοσελίδων τους με βάση την ύπαρξη ή όχι 42 μεταβλητών. Οι εν λόγω μεταβλητές έδωσαν πληροφορίες σχετικά με στοιχεία που αφορούν την επιχείρηση όπως, για παράδειγμα, το εάν υπάρχει δυνατότητα για ανατροφοδότηση (feedback) της επιχείρησης, με ποιον τρόπο παρουσιάζεται και πωλείται ένα προϊόν ή μια υπηρεσία διαδικτυακά, κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα χρήσης των πολυμέσων, κι άλλες γενικές πληροφορίες. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε περιέλαβε τις εξής τρεις διακριτές φάσεις ː τη συλλογή των στοιχείων, την κωδικοποίηση των μεταβλητών όπως και την ανάλυσή τους, καθώς επίσης και το τελικό συμπέρασμα βασιζόμενο στα ποσοστά και την ερμηνεία του αποτελέσματος. Εν τέλει, από την έρευνα προέκυψαν συμπεράσματα που αφορούν τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν ανάμεσα σ’ επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας. Τα συμπεράσματα βασίζονται κυρίως στις απαιτήσεις των ηλεκτρονικών καταναλωτών, κι επηρεάζονται από τη στρατηγική του διαδικτυακού μάρκετινγκ που επέλεξε να εφαρμόσει η κάθε επιχείρηση. Από την έρευνα πρόεκυψε, επίσης, η διαφοροποίηση που εντοπίζεται μεταξύ εταιρειών που προσφέρουν αγαθά κι αυτών που προσφέρουν υπηρεσίες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Πολυμέσα, Προβολή προϊόντων, Προβολή εταιρειών, Διαδίκτυο, Επιχειρηματικότητα, Συμπεριφορά καταναλωτών
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία
Π > Πωλήσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 Jun 2016 08:58
Last Modified: 29 Jun 2016 08:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8242

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top