Δοϊρανλής, Ηλίας Β. and Περιστέρης, Χρήστος Χ. (2016) Marketing και συμπεριφορά καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D20_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (847kB) |
Abstract
Για τις ανάγκες της έρευνας δόθηκε ερωτηματολόγιο 13 ερωτήσεων, σε δείγμα 50 ατόμων (48% άνδρες και 52% γυναίκες), οι 11 αξιολογήθηκαν σε μια 5βάθμια κλίμακα Likert, ενώ οι 2 σε ονομαστική κλίμακα μέτρησης με απαντήσεις ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Το μάρκετινγκ επηρεάζει τον καταναλωτή αφού οι 15 ερωτηθέντες δήλωσαν πως επηρεάζονται πάρα πολύ και οι 23 πολύ, ενώ ελάχιστοι είναι αυτοί που επηρεάζονται λίγο ή και καθόλου. Υπάρχει μία συνδεδεμένη και στενή σχέση των καταναλωτών με το μάρκετινγκ πώλησης προϊόντων και γι’ αυτό είναι πιο αποτελεσματική η μέθοδος των προσωπικών πωλήσεων, αφού ο πωλητής έρχεται σε προσωπική επαφή με τον πελάτη και η επικοινωνία τους δεν είναι καθαρά και μόνο τυπική. Επίσης, σημαντικό είναι το γεγονός ότι το διαδίκτυο πλέον, παίζει καθοριστικό ρόλο στο μάρκετινγκ, αφού το 26% των ερωτηθέντων απάντησαν πως είναι απόλυτα εξοικειωμένο με το διαδίκτυο και παρουσιάζει μια αποτελεσματικότητα στην πώληση των προϊόντων. Συνοψίζοντας, λοιπόν, όλοι αυτοί οι παράγοντες οδηγούν τους καταναλωτές στην δημιουργία μιας θετικής στάσης απέναντι στο μάρκετινγκ προϊόντων και στην ενίσχυση οποιασδήποτε προσπάθειας που σχετίζεται με αυτό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Marketing και πολιτικές επικοινωνίας, Ερωτηματολόγιο |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Jun 2016 10:14 |
Last Modified: | 23 Jun 2016 10:14 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8227 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |