Συρανίδης, Νικόλαος (2015) Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στην διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT37_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία εξετάζει έναν πολύ σημαντικό τομέα με πολλές δυνατότητες και προοπτικές για την χώρα μας, τον τομέα του τουρισμού. Παρά το γεγονός ότι έγιναν πολλές προσπάθειες ανάπτυξης και βελτίωσης της «τουριστικής βιομηχανίας» στην Ελλάδα τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα καθώς οι προσπάθειες αυτές δεν ευημέρησαν. Γι΄ αυτό το λόγο, είναι απαραίτητο να προβάλλουμε σφαιρικά την εικόνα του ελληνικού τουρισμού και να διατυπώσουμε τις προοπτικές αυτού. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται αποσαφήνιση της διάρθρωσης του ελληνικού τουρισμού, η ανάπτυξή του από το 1950 έως σήμερα, η θέση του στην παγκόσμια αγορά τουρισμού καθώς επίσης, προσδιορίζεται με ανάλυση SWOT και PESTEL η επιρροή του στην ελληνική πραγματικότητα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, επισημαίνεται το εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στην διεθνή αγορά καθώς και τα εθνικά και ενωσιακά προγράμματα χρηματοδότησης για την τουριστική δραστηριότητα. Επιπλέον, αναφέρεται η εθνική στρατηγική ανάπτυξης και προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όπως αυτή εκπονήθηκε από την ΕΕ και τον ΕΟΤ έως το 2021.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκος Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Τουριστική βιομηχανία, Ανάπτυξη, Ελλάδα, Χρηματοδότηση, Επενδύσεις, Επιχειρήσεις |
Subjects: | Τ > Τουριστική ανάπτυξη Τ > Τουριστική οικονομία Τ > Τουρισμός - Ελλάδα Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 07 Apr 2016 12:20 |
Last Modified: | 07 Apr 2016 12:20 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8033 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |