Σερέτη, Ισμήνη (2015) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IE25_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα Πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το οποίο έχει εισβάλει δυναμικά στη ζωή μας. Η πλειοψηφία των πολιτών πλέον, χρησιμοποιεί καθημερινά το Διαδίκτυο. Μάλιστα η τάση χρήσης του Διαδικτύου είναι αυξητική, γεγονός που δείχνει ότι όλο και περισσότεροι να προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές απ’ τις παραδοσιακές. Στο Πρώτο Κεφάλαιο, γίνεται αναφορά και επεξήγηση, στους δύο τύπους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, το έμμεσο και το άμεσο. Γίνεται ανάλυση των κατηγοριών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που στο σύνολο είναι εννέα. Δύο από αυτές (Επιχείρηση προς Επιχείρηση / Business to Business – B2B & Επιχείρηση προς Καταναλωτή / Business to Consumer – B2C) είναι οι πιο σημαντικές και εκείνες που χρησιμοποιούνται ευρέως σε ολόκληρο τον κόσμο, και θα τις αναλύσουμε μία προς μία ξεχωριστά. Επίσης, θα διερευνήσουμε την έννοια και τις παροχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου όπως και του Διαδικτύου. Θα διαχωρίσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, που επιφέρει η χρήση του e-commerce, ως προς τους καταναλωτές και ως προς τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, εξετάζουμε τους τρόπους πληρωμής που μπορεί να επιλέξει ο καταναλωτής, δηλαδή την αντικαταβολή, τη χρήση πιστωτικής – χρεωστικής – προπληρωμένης κάρτας, καθώς επίσης και την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, και αμέσως μετά τους σχολιάζουμε ξεχωριστά. Το Δεύτερο Κεφάλαιο αναφέρεται στην Ιστορική Αναδρομή του Ηλεκτρονικού Εμπορίου ανά δεκαετία. Πότε, πώς και από ποιόν δημιουργήθηκε ο Παγκόσμιος Ιστός καθώς επίσης και πότε δημιουργήθηκε η πρώτη Ιστοσελίδα. Το Τρίτο Κεφάλαιο αναφέρεται αποκλειστικά στην Ελλάδα. Αρχικά, κάνει μία αναδρομή στην Ιστορία του Διαδικτύου και στη συνέχεια εστιάζει στην Ιστορία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα. Επιπλέον, γίνεται αναφορά για την εμφάνιση του ADSL και του VSDL, καθώς και για την ίδρυση του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος. Στο Τέταρτο Κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, ενώ το Πέμπτο αναλύει τον ερευνητικό στόχο και τη μεθοδολογία της εργασίας, καθώς και τη δειγματοληψία του ερωτηματολογίου. Τέλος, γίνεται ανάλυση και σχολιασμός των στατιστικών στοιχείων που πάρθηκαν από τις απαντήσεις των ερωτηματολογίων. Το Συμπέρασμα και το ερωτηματολόγιο πάνω στο οποίο πραγματοποιήθηκε η συγκεκριμένη έρευνα, αποτελούν το Έκτο και το Έβδομο Κεφάλαιο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μονοβασίλης Θεόδωρος |
Uncontrolled Keywords: | Electronic commerce, e-commerce, B2B, B2C, Ηλεκτρονικό κατάστημα. |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 31 Mar 2016 11:55 |
Last Modified: | 31 Mar 2016 11:55 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8010 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |