Γκαλίτσος, Βασίλης (2015) Ανάλυση φήμης εταιριών χρησιμοποιώντας μηνύματα του twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
EI113_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην εποχή μας, οι περισσότεροι άνθρωποι είναι μέλη κοινωνικών δικτύων μέσω των οποίων κοινωνικοποιούνται, συναναστρέφονται με άλλους ανθρώπους, δηλώνουν τι τους αρέσει και τι όχι, παρέχοντας έτσι πληροφορίες οι οποίες αν συλλεχθούν μπορούν να ωφελήσουν τον τομέα της ανάπτυξης μιας επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας αναλύουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως έννοια, παρέχουμε τα βασικά χαρακτηριστικά τους, όπως επίσης αναφέρουμε τα πιο δημοφιλή από αυτά. Στο δεύτερο κεφάλαιο, εξετάζουμε την ανάλυση κοινωνικών δικτύων ώς έννοια και αναφέρουμε κάποια εργαλεία του κλάδου αυτού. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύουμε το τεχνολογικό υπόβαθρο της εφαρμογής που πρόκειται να φτιάξουμε ξεκινώντας από το API του twitter, έπειτα συνεχίζουμε με το 140dev twitter framework, και τελειώνουμε με τις γλώσσες προγραμματισμού στις οποίες είναι γραμμένη αυτή η εφαρμογή καθώς και με τις εφαρμογές οι οποίες χρειάστηκαν στην κατασκευή της Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο κάνουμε μία μικρή προετοιμασία στην αρχή και έπειτα αφού σχεδιάσουμε τη βασική ροή του προγράμματος μας καθώς και την βάση δεδομένων μας, γράφουμε το πρόγραμμά μας. Κλείνουμε με τη δοκιμή του λογισμικού και τα συμπεράσματα, παραθέτοντας τη βιβλιογραφία που χρησιμοποιήσαμε.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραμάνου Αρετή |
Uncontrolled Keywords: | Ανάλυση κοινωνικών δικτύων, Twitter, Java, Php, Mysql |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 Mar 2016 09:58 |
Last Modified: | 30 Mar 2016 09:16 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7982 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |