Η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά

Στρίτση, Βασιλική and Φιλιππίδου, Ελένη (2015) Η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC187_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Θέμα της παρούσης εργασίας είναι η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά. Στόχος του εγχειρήματος είναι να διερευνηθούν και να προσδιοριστούν οι πιθανές επιδράσεις του μάρκετινγκ μέσω της κοινωνικής δικτύωσης στη γενικότερη καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών. Ως μέθοδος για τη συλλογή και την ερμηνεία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν η βιβλιογραφική ανασκόπηση και η ποσοτική έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Συμπερασματικά παρατηρήθηκε ότι, αν και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν αναγνωρίζουν τις επιδράσεις των διαφημίσεων στα social media στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, οι ίδιοι τείνουν να προδιατίθενται θετικά και να προτιμούν προϊόντα οι εταιρείες των οποίων δραστηριοποιούνται ενεργά στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Συμπεριφορά καταναλωτών, Προώθηση προϊόντων.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 Mar 2016 06:41
Last Modified: 29 Mar 2016 06:41
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7976

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top