Κολυδά, Φλώρα (2015) Marketing και branding τουριστικού προορισμού. Συγκριτική μελέτη Σαντορίνης με Ανάφη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC173_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Σύμφωνα με τη «Στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για τον Τουρισμό και παρουσίαση του Επιχειρησιακού Σχεδίου ∆ράσης της Τουριστικής Προβολής για το 2013-2014» βασικός στόχος της ΠΝΑ είναι μέσα στα επόμενα χρόνια, να αποτελεί έναν από κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς. επενδύοντας στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ του τουρισμού καθώς και σε όλα τα σύγχρονα εργαλεία προώθησης. Στα πλαίσια αυτής της μελέτης γίνεται σύγκριση μεταξύ δύο ετερόκλητων νησιών σε επίπεδο δυναμικής και ανάπτυξης του τουριστικού τους υποκειμένου με σκοπό να αναδειχθεί η δυνατότητα ανάπτυξης της Ανάφης σε διαφορετικά πεδία τουρισμού μέσω της διαμόρφωσης της ταυτότητας της ως εναλλακτικού προορισμού μέσα από διαδικασίες branding. Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία τα ερευνητικά εργαλεία που επιλέχθηκαν είναι οι συνεντεύξεις των υπεύθυνων τουρισμού των δύο νησιών, η χρήση ερωτηματολογίου που απευθύνεται σε παραθεριστές των δύο νησιών, η χρήση βιβλιογραφίας και στατιστικών δεδομένων για την συγκριτική μελέτη του τουριστικού προφίλ και της τουριστικής ανάπτυξης μέσω του marketing και του branding των δύο νησιών. Με βάση τη βιβλιογραφία και τα στατιστικά δεδομένα διαμορφώθηκαν τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία αποτέλεσαν τον κορμό για την σύνταξη των ερωτήσεων της συνέντευξης, όπως η ανάλυση του τουριστικού προφίλ του κάθε νησιού, οι ενέργειες marketing που υλοποιούνται από τους φορείς, τα στοιχεία branding για το κάθε νησί και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού που θα μπορούσαν αναπτυχθούν στο κάθε νησί. Τα στοιχεία που συλλέχτηκαν, μαρτυρούν και τις θεμελιώδεις ανάγκες – προαπαιτούμενα , που πρέπει να πληρούνται ώστε να γίνει εφικτή οποιαδήποτε περαιτέρω προσπάθεια τουριστικής ανάπτυξης της Ανάφης, παρόλο που διαθέτει πολύ καλούς δείκτες ικανοποίησης των πελατών και η συνολική της εικόνα είναι υψηλότερη θετική από αυτή της Σαντορίνης. Τα προαπαιτούμενα αυτά κωδικοποιούνται στην ελλιπή έως ανύπαρκτη συγκοινωνία με αποτέλεσμα να οριοθετείται οποιαδήποτε σκέψη ή προσπάθεια για ολοκληρωμένο marketing και branding τουριστικού προορισμού χωρίς την αρωγό στάση της πολιτείας για διασύνδεση της νησιωτικότητας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Τουριστική προβολή, Μarketing, Branding, Τουριστικός προορισμός, Ανάφη, Σαντορίνη. |
Subjects: | Τ > Τουριστική ανάπτυξη Τ > Τουριστική πολιτική Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Mar 2016 13:01 |
Last Modified: | 23 Mar 2016 13:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7961 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |