Ξηρομάμου, Στυλιανή (2015) Προβολή εταιρικής εικόνας: περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC163_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (963kB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία, με τίτλο «Προβολή εταιρικής εικόνας: Περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας», εστιάζει στην έννοια της εταιρικής ταυτότητας, το ρόλο που διαδραματίζει στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον και πώς αλληλεπιδρά στην προβολή και το σχηματισμό της εικόνας των επιχειρήσεων/οργανισμών. Συγκεκριμένα, στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετήθηκε η εταιρική ταυτότητα της ξενοδοχειακής μονάδας K Boutique Hotel στην Ιξιά της Ρόδου και οι δράσεις για τη διαχείριση και την προβολή της εταιρικής της εικόνας. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με χρήση συνέντευξης βάθους, από την διευθύντρια της ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία καταγράφηκε και προσαρμόστηκε στα πλαίσια του κειμένου της εργασίας. Στα πλαίσια της καταναλωτικής αφθονίας και του καταιγισμού πληροφοριών που χαρακτηρίζει τις σημερινές κοινωνίες, όπως γίνεται αντιληπτό από τη βιβλιογραφική επισκόπηση, οι επιχειρήσεις ωθούνται στο να αναζητήσουν λύσεις, που θα τις διαφοροποιούν στον κλάδο τους, χτίζοντας παράλληλα ένα όνομα και μία εικόνα που θα τις καθιστά ξεχωριστές και άξιες προτίμησης, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωσταρέλλα Ιωάννα |
Uncontrolled Keywords: | Εταιρική εικόνα, Εταιρική ταυτότητα, Εταιρική φήμη, Κ Boutique Hotel, Ξενοδοχεία, Ρόδος. |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Δ > Διοίκηση και οργάνωση Ε > Επιχειρήσεις Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 22 Mar 2016 09:00 |
Last Modified: | 22 Mar 2016 09:00 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7944 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |