Στρατηγικές των εταιριών κινητής τηλεφωνίας: η περίπτωση της Vodafone

Ευθαλιτσίδου, Κυριακή (2015) Στρατηγικές των εταιριών κινητής τηλεφωνίας: η περίπτωση της Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L63_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (538kB)

Abstract

Γίνεται αναφορά στα είδη επιχειρησιακής στρατηγικής, στους τρόπους επίτευξης αποτελεσματικής στρατηγικής, στο περιβάλλον και τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την επιχείρηση, όπως επίσης και στην αβεβαιότητα που δημιουργεί το περιβάλλον. Γίνεται ανάλυση του άμεσου και έμμεσου εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος, του υποδείγματος Porter και της τεχνικής SWOT. Επίσης, αναλύεται ο τομέας της κινητής τηλεφωνίας, πως διαμορφώνεται αυτός στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Τέλος, αναλύεται η περίπτωση της εταιρίας Vodafone, με χρήση αριθμοδεικτών αποδοτικότητας - ρευστότητας και η απεικόνιση των στοιχείων που προκύπτουν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Vodafone (Μελέτη περίπτωσης), Στρατηγική επιχειρήσεων, Αριθμοδείκτες αποδοτικότητας
Subjects: Χ > Χρηματοοικονομική ανάλυση
Ε > Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Mar 2016 10:22
Last Modified: 17 Mar 2016 10:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7929

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top