Event marketing: η συνεισφορά των εκδηλώσεων στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων=Event marketing: the contribution of events to business marketing

Ρόκου, Αλεξία (2015) Event marketing: η συνεισφορά των εκδηλώσεων στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων=Event marketing: the contribution of events to business marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC184_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (879kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το event marketing και συγκεκριμένα τη συνεισφορά των εκδηλώσεων στο marketing των επιχειρήσεων. Σκοπός της εργασίας, αποτελεί η παρουσίαση των βασικών αρχών event marketing καθώς και η άμεση επίδραση και αποτελεσματικότητα του στο marketing των επιχειρήσεων. Προκειμένου λοιπόν η εν λόγω εργασία να θεωρείται ορθή και αποτελεσματική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σε τέσσερα βασικά κεφάλαια. Στο πρώτο αναφέρεται ο Ορισμός και τα Στοιχεία Εφαρμογής της Έννοιας Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η Έννοια και τα Χαρακτηριστικά του Event Marketing στο Χώρο των Επιχειρήσεων και η Συνεισφορά των Εκδηλώσεων στην Εφαρμογή Τεχνικών Marketing, παράλληλα αναφέρονται και αναλύονται οι τρόποι εφαρμογής του event marketing στις επιχειρήσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η Μεθοδολογία Έρευνας αναλύοντας την σημασία της έρευνας αλλά και του δείγματος. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται η Διεξαγωγή Έρευνας και Παρουσίαση Αποτελεσμάτων καθώς και ανάλυση τους σχετικά με την εφαρμογή και τα οφέλη στις επιχειρήσεις. Η παρούσα εργασία καταλήγει μέσο της έρευνας που διεκπεραιώθηκε πως η εφαρμογή και διεξαγωγή του Event Marketing από τις επιχειρήσεις, είναι ουσιαστικά αναγκαία στην ανταγωνιστική αγορά και μπορεί να τις βοηθήσει να επιτύχουν τους στόχους της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Event marketing, Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων, Μάρκετινγκ επιχειρήσεων
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Mar 2016 08:33
Last Modified: 17 Mar 2016 08:34
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7926

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top