Οι διαφημιστικές εκστρατείες στα κοινωνικά δίκτυα=The advertising campaigns on social networks

Κυρίδου, Χριστίνα (2015) Οι διαφημιστικές εκστρατείες στα κοινωνικά δίκτυα=The advertising campaigns on social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC174_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Οι νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα το διαδίκτυο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο επιχειρησιακό περιβάλλον, σε όλους τους τομείς. Πολλές εταιρείες για να ενισχύσουν την παραγωγικότητα, την καινοτομία και τη φήμη χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Οι διαφημίσεις στο χώρο του διαδικτύου γίνονται με βάση τις αναζητήσεις που κάνει ο κάθε χρήστης καθημερινά στο διαδίκτυο. Είναι γεγονός πως για να διατηρήσει κάποιος μια επιχείρηση λειτουργική και ταυτόχρονα κερδοφόρα και ανταγωνιστική, θα πρέπει να ακολουθεί αδιαλείπτως τα νέα δρώμενα και όλες τις αλλαγές στις απόψεις και τις ανάγκες των πελατών της, ενώ παράλληλα να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών και πάντα σε τιμές ανάλογες τις αξίας τους. Από την εποχή που το διαδίκτυο έχει γίνει μέρος της καθημερινής ζωής των περισσοτέρων από εμάς, τα δεδομένα αυτά έχουν γίνει ακόμη πιο σημαντικά για την διατήρηση και την κερδοφορία μιας επιχείρησης. Συγκεκριμένα, μέσω των κοινωνικών δικτύων, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσδιορίσουν και να στοχοποιήσουν ευκολότερα και γρηγορότερα τα κομμάτια της αγοράς στα οποία ενδιαφέρονται να αναπτυχθούν. Για παράδειγμα οι διαφημίσεις στο Facebook μετά από ένα σχετικά δύσκολο ξεκίνημα έχουν φτάσει πια σε ένα σημείο που σίγουρα θεωρούνται πετυχημένο προϊόν τόσο για το κοινωνικό δίκτυο και τα έσοδα του όσο και για τους διαφημιζόμενους που έχουν αρχίσει να βλέπουν σημαντικά αποτελέσματα. Το Facebook αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα πολύ ισχυρό εργαλείο διαφήμισης. Δίνεται η δυνατότητα προσέγγισης υποψήφιων πελατών με βάση προσωπικές πληροφορίες (ηλικία, ενδιαφέροντα, τόπος κατοικίας κτλ) που έχουν καταχωρηθεί από τους ίδιους τους χρήστες. Το γεγονός αυτό καθιστά αποτελεσματικότερη τη διαφήμιση. Διαφημιστικές εταιρείες έχουν αναλάβει αυτού του είδους την προώθηση για λογαριασμό διάφορων επιχειρήσεων. Η διαφήμιση στο Facebook είναι πιο φθηνή σε σχέση με το google. Η πληρωμή γίνεται είτε σύμφωνα με τις επιλογές στη διαφήμιση (κόστος ανά κλικ) είτε σύμφωνα με τις εμφανίσεις της (κόστος ανά εμφάνιση). Όσο μεγαλώνει η δικτυακή παρέα του Facebook τόσο πιο χρήσιμο διαφημιστικό εργαλείο θα γίνεται.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Επικοινωνία, Επιχειρήσεις, Καινοτομία, Παραγωγικότητα
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Ε > Επικοινωνία - Τεχνολογικές καινοτομίες
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Πληροφοριακή τεχνολογία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Mar 2016 10:06
Last Modified: 16 Mar 2016 10:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7921

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top