Ρουκά, Μιχαέλα Δ. (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L24_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (582kB) |
Abstract
Μελετάται το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα προσδιορίζονται η έννοια, οι αντικειμενικοί σκοποί του, τα στάδια, τα πεδία εφαρμογής του, οι λειτουργίες του, η στρατηγική του, η ιδεολογία του. Αναλύονται οι δημόσιες σχέσεις των επιχειρήσεων, πραγματοποιείται ιστορική αναδρομή και προσδιορίζονται το αντικείμενό τους, το περιεχόμενό τους, οι μέθοδοι υλοποίησης ενός προγράμματος και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για τις δημόσιες σχέσεις. Τέλος, μελετάται το μάρκετινγκ των δημοσίων σχέσεων σε μία επιχείρηση και συγκεκριμένα η αλληλεξάρτηση της λειτουργίας τους και τα στάδια αποφάσεων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Επιχειρήσεις, Οργανισμοί, Προϊόν, Υπηρεσία |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 09 Mar 2016 10:34 |
Last Modified: | 09 Mar 2016 10:34 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7896 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |