Κυριακίδου, Κωνσταντίνα (2015) Αντιλήψεις της κοινής γνώμης απέναντι στη πολιτική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC195_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Οι πολιτικές διαφημίσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των πολιτικών εκστρατειών και θεωρούνται πλέον η κυρίαρχη μορφή επικοινωνίας των πολιτικών κομμάτων και των υποψηφίων με το εκλογικό σώμα. Για αυτόν τον λόγο, η παρούσα ανασκόπηση επικεντρώνεται στις πολιτικές διαφημίσεις και στις αρνητικές πολιτικές διαφημίσεις, στον ρόλο τους στο πολιτικό σύστημα και στις επιπτώσεις τους σε αυτό, καθώς επίσης και στην επίδραση που ασκούν στην πρόθεση ψήφου τους εκλογικού σώματος. Επιπλέον, διαμέσου της έρευνας που ακολουθεί γίνεται προσπάθεια να διαπιστωθεί κατά πόσο η πολιτική ενδιαφέρει πραγματικά των Έλληνα πολίτη και αν τελικά οι πολιτικές διαφημίσεις συμβάλουν στην ευκολότερη απόφαση των ψηφοφόρων. Τέλος, επιδιώκεται να εντοπιστεί πώς αντιλαμβάνεται η κοινή γνώμη τις σύγχρονες πολιτικές διαφημίσεις των ελληνικών κομμάτων, τόσο ως προς την αξιοπιστία των μηνυμάτων που προβάλουν, όσο και ως προς την πειστικότητα και την αληθοφάνεια αυτών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Πολιτική διαφήμιση, Αποτελεσματικότητα πολιτικής διαφήμισης, Επίδραση πολιτικής διαφήμισης. |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 09 Mar 2016 10:40 |
Last Modified: | 09 Mar 2016 10:40 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7895 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |