Κωσταρέλα, Κωνσταντίνα and Μπαλατσούκα, Βασιλική (2015) Ο πόλεμος των δυο φύλων στον κόσμο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC175_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή μελέτη εστιάζει στη σχέση που υπάρχει μεταξύ του διαφημιστικού χώρου και των δύο φύλων, καθώς και στο ρόλο που διαδραματίζει η παρουσία τους τόσο στη σύγχρονη όσο και στην παλαιότερη διαφήμιση. Σε μία εποχή όπου τα Μ.Μ.Ε. αποτελούν παράγοντα καθοριστικής σημασίας, καθώς όσο “κυβερνούν” και χειραγωγούν τα πλήθη, άλλο τόσο επηρεάζουν και ελέγχουν έμμεσα τους ίδιους μας τους εαυτούς, η έρευνα η οποία θα επιθυμούσαμε να παραθέσουμε αποτελεί μία πρόκληση για εμάς διότι διαπιστώσαμε πόσο ''παγιδευόμαστε'' στην καθημερινότητά μας ως γυναίκες σε μία κοινωνία που κατασκευάζει και ερμηνεύει λανθασμένα το γυναικείο φύλο, δημιουργώντας στερεότυπα και ρατσιστικές συμπεριφορές μεταξύ του ανδρικού φύλου.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Ανδρικό φύλο, Γυναικείο φύλο, Σχέσεις, Στερεότυπα, Συμπεριφορές, Ρατσισμός |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Γ > Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα Ι > Ισότητα των δυο φύλων |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 07 Mar 2016 13:19 |
Last Modified: | 07 Mar 2016 13:19 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7875 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |