Επιχειρηματική προσέγγιση ανάπτυξης εφαρμογής (app) κράτησης εισιτηρίων λεωφορείων Coachtickets=Business application developmant approach (app) booking bus tickets Coachtickets

Καϊσίδης, Δημήτριος (2015) Επιχειρηματική προσέγγιση ανάπτυξης εφαρμογής (app) κράτησης εισιτηρίων λεωφορείων Coachtickets=Business application developmant approach (app) booking bus tickets Coachtickets. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA56_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Μπορεί στο παρελθόν, η σύσταση και η λειτουργία μιας επιχείρησης να στηρίζονταν κυρίως στη διαίσθηση του εκάστοτε επιχειρηματία, σήμερα ωστόσο οι αυξανόμενες απαιτήσεις και ο σκληρός ανταγωνισμός, επιβάλλουν μεγαλύτερη οργάνωση και μεθοδικότητα και δεν αφήνουν περιθώρια αποτυχίας. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και γενικότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-shop) αποτελεί την νέα τάξη πραγμάτων στην αγορά. Η επιχειρηματικότητα των υπηρεσιών πλέον έχει στραφεί στο πώς οι βασικές υπηρεσίες και κατ’ επέκταση οι εμπορικές μπορούν να μετατραπούν σε ηλεκτρονικές για την καλύτερη και αμεσότερη κάλυψη των αναγκών. Στην Ελλάδα σήμερα δίνονται πολλά κίνητρα στους νέους για να αναπτύξουν την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα στα πλαίσια της ενίσχυσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η εργασία βασίζεται σε ένα επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο επινοήθηκε και συντάχθηκε από τον συγγραφέα της εργασίας αυτής, για τη δημιουργία νεοσύστατης ηλεκτρονικής υπηρεσίας για την αγορά εισιτηρίων ΚΤΕΛ σε ολόκληρη την Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο αποτελεί βάση του πρακτικού μέρους της εργασίας, είναι μια ολοκληρωμένη παρουσίαση για το πώς θα ιδρυθεί η εν λόγω εταιρεία και κατ’ επέκταση η κατασκευή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας. Παρουσιάζεται αναλυτικά πώς κάποιος μπορεί να συντάξει μόνος του ένα επιχειρηματικό πλάνο (Business Plan) και πώς μπορεί να ετοιμαστεί για να υλοποιηθεί μια καινοτόμος ιδέα. Γίνεται λεπτομερής περιγραφή : α) Παρουσίαση της καινοτόμου ιδέας, β) Ο σκοπός και οι στόχοι, γ) Το πλαίσιο για την ανάπτυξη και την προώθηση, δ) Οι Οικονομικές καταστάσεις για να είναι το επιχειρηματικό σχέδιο αξιόλογο και αντικειμενικό για τους εν δυνάμει ενδιαφερόμενους.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, E-shop, Αγορά εισητηρίων, Κράτηση εισητηρίων, Επιχειρηματικός σχεδιασμός, Business plan, Υπεραστικές συγκοινωνίες, ΚΤΕΛ, Επιχειρηματικότητα, Μέσα μαζικής μεταφοράς, Ελλάδα.
Subjects: Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μ > Μεταφορικά μέσα
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Dec 2015 11:15
Last Modified: 18 Dec 2015 11:20
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7805

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top