Σχεδιασμός, ανάπτυξη και υλοποίηση διαδραστικής εφαρμογής ηλεκτρονικής μάθησης με θέμα «διαμόρφωση και λειτουργία σύνθετων τοπικών δικτύων υπολογιστών»

Παναγιωτοπούλου, Δάφνη and Τσέλου, Αρετή (2015) Σχεδιασμός, ανάπτυξη και υλοποίηση διαδραστικής εφαρμογής ηλεκτρονικής μάθησης με θέμα «διαμόρφωση και λειτουργία σύνθετων τοπικών δικτύων υπολογιστών». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
EI85_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Στόχος της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας είναι ο Σχεδιασμός, η Ανάπτυξη και η Υλοποίηση μιας Διαδραστικής Εφαρμογής Ηλεκτρονικής Μάθησης που αφορά τη Διαμόρφωση και τη Λειτουργία Σύνθετων Τοπικών Δικτύων Υπολογιστών. Για την υλοποίηση της εφαρμογής, χρησιμοποιήθηκε το Adobe Flash Professional CS5.5, μια πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών που ανήκει στην κατηγορία των εργαλείων συγγραφής πολυμεσικού περιεχομένου. Η εφαρμογή περιλαμβάνει ηλεκτρονικά μαθήματα βασισμένα στην αλληλεπίδραση χρήστη – εφαρμογής τα οποία περιέχουν εικόνες, γραφικά, βίντεο και λεξικό όρων. Επιπλέον, για την καλύτερη κατανόηση των ηλεκτρονικών μαθημάτων και του εκπαιδευτικού υλικού, περιλαμβάνονται ερωτήσεις αξιολόγησης (quiz), καθώς και εργαστηριακές ασκήσεις και δραστηριότητες που επιλύονται από τους χρήστες, με τη χρήση του εργαλείου Προσομοίωσης Δικτύων Cisco Packet Tracer.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Νικολάου Σπυρίδων
Uncontrolled Keywords: Διαδραστική εφαρμογή, Ηλεκτρονική μάθηση, Διαμόρφωση, Λειτουργία, LAN, Μεταγωγή, IOS, Adobe Flash Professional CS5.5, Cisco Packet Tracer.
Subjects: Δ > Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή
Δ > Δίκτυα υπολογιστών - Πρωτόκολλα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Oct 2015 10:17
Last Modified: 27 Oct 2015 10:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7765

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top