Αργυριάδου, Ειρήνη-Χρυσοβαλάντου (2010) Η ανάπτυξη της διαβαλκανικής(SEECP) και οι προοπτικές του εξωτερικού εμπορίου της Ελλάδας στη Βαλκανική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT5_2011.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Ζούμε σε μια εποχή όπου το εμπόριο των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών που παρέχονται από τις διάφορες επιχειρήσεις , έχει διαφοροποιηθεί αρκετά σε σχέση με το άμεσο παρελθόν. Τα στελέχη αλλά και οι υπάλληλοι αυτών των επιχειρήσεων βρίσκονται σε μια διαρκή πίεση με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων των αγαθών και υπηρεσιών που παρέχουν προς τους καταναλωτές αλλά και τα κέρδη και μερίδια της αγοράς. Γνωρίζουν επιπλέον πολύ καλά πως τα διαφορετικά επιχειρηματικά σχέδια που εκτελούν και αφορούν τις γεωγραφικές περιοχές της χώρας, δεν είναι πλέον επαρκή. Η συμπεριφορά των καταναλωτών και η διαδικασία της αγοράς των διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών που παράγονται από κάποια επιχείρηση , σχετίζεται άμεσα με την στρατηγική τιμών που ακολουθεί καθώς και την σωστή προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών αυτών. Για να μπορέσει λοιπόν μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των πελατών- καταναλωτών , θα πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργεί άκρως ικανοποιητικά σε ένα απαιτητικό περιβάλλον αλλά και να προβλέπει τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών αυτών. Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν το οποίο προκύπτει στην περίπτωση αυτή, είναι με ποιους τρόπους μια επιχείρηση μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών και να τους αποτρέψει από την προτίμηση τους προς τις ανταγωνίστριες και μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Με άλλα λόγια, πως μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός θα κάνει τους πελάτες να είναι απόλυτα πιστοί προς αυτήν και πως αποφασίζει σωστά ο καταναλωτής για το ποια προϊόντα και υπηρεσίες θα επιλέξει ανάμεσα σε εκατοντάδες που κυκλοφορούν στον ανταγωνισμό, είτε εκείνη λειτουργεί εντός Ελλάδος είτε σε κάποια χώρα του εξωτερικού όπως στα Βαλκάνια και όπου τα τελευταία χρόνια ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων δραστηριοποιείται στις χώρες αυτές για διάφορους λόγους και οι οποίοι αναλύονται ως ακολούθως στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία. Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η βιβλιογραφική διερεύνηση και καταγραφή της παρουσίας των Ελληνικών επιχειρήσεων στα Βαλκάνια καθώς και μια αποτίμηση των προοπτικών τους και στις χώρες αυτές. Επιπλέον πως δηλαδή μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο και ποια είναι εκείνα τα μέσα και οι τεχνικές που χρειάζεται μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στις χώρες αυτές για να πετύχει τους στόχους της μέσω της ανάπτυξης της διαβαλκανικής (SEECP) και η οποία αναφέρεται στο εξωτερικό εμπόριο της Ελλάδος στη Βαλκανική αγορά.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκος Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Εξωτερικό εμπόριο, Βαλκάνια, SEECP, Ανταγωνισμός επιχειρήσεων, Συμπεριφορά καταναλωτή, Εξαγωγές, Εξαγωγικές επιχειρήσεις |
Subjects: | Ε > Ελλάδα - Εξωτερικές οικονομικές σχέσεις - Βαλκανική Χερσόνησος Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 30 Sep 2015 09:55 |
Last Modified: | 30 Sep 2015 09:55 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7735 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |