Τσαμπάζη, Ισμήνη (2015) Η προβολή των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις: στερεότυπα ή νέοι ρόλοι;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC38_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία είναι μία έρευνα για να διαπιστωθεί εάν η θέση της γυναίκας στο χώρο των έντυπων διαφημίσεων παρουσιάζεται στερεοτυπικά ή σε νέους ρόλους που την θέλουν ανεξάρτητη και όχι εξαρτώμενη από τους άνδρες απέχοντας από το εργατικό δυναμικό. Το δείγμα της έρευνας είναι 5 μηνιαία περιοδικά από τα οποία έγινε τρίμηνη έρευνα για τη καταγραφή των διαφημίσεων. Η έρευνα που χρησιμοποιήθηκε είναι η ποιοτική και έγινε επίσης ανάλυση περιεχομένου των διαφημίσεων. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν ήταν στερεοτυπικά ως προς τον τρόπο που παρουσιάζονται οι γυναίκες στη διαφήμιση. Αναλυτικότερα, οι γυναίκες στα περιοδικά της έρευνας που διεξήχθη παρουσιάστηκαν ως sex symbol και ηλικίας 21-30 ετών. Επίσης είναι κυρίως μερικώς ντυμένες και προβάλλουν κατά κύριο λόγο μία μέτρια οικονομική κατάσταση. Ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η θέση της γυναίκας σε ορισμένες διαφημίσεις διαφοροποιείτε όταν υπάρχει η παρουσία του άνδρα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Γυναίκες, Διαφήμιση, Στερεότυπα, Έντυπα μέσα, Περιοδικά, Θέση της γυναίκας |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 04 Sep 2015 11:03 |
Last Modified: | 04 Sep 2015 11:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7666 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |