Μάνατζμεντ, διαχείριση δημιουργία event. Τεχνικές και στρατηγικές που εφαρμόζονται σήμερα

Τσιπλακίδης, Γεώργιος (2015) Μάνατζμεντ, διαχείριση δημιουργία event. Τεχνικές και στρατηγικές που εφαρμόζονται σήμερα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC50_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εκτεταμένη ανάλυση του στρατηγικού σχεδιασμού και του καθορισμού των στόχων για την δημιουργία εκδηλώσεων. Στη προκείμενη εργασία γίνεται διεξοδική ανάλυση στην οργάνωση εκδηλώσεων, όπου παρουσιάζονται οι διαφορετικές κατηγοριοποιήσεις, ανάλογα με το μέγεθος και το περιεχόμενό τους. Παρουσιάζονται οι παράγοντες επιτυχίας και αναλύονται η προετοιμασία, ο γενικός σχεδιασμός και το σχεδιάγραμμα μιας εκδήλωσης. Εξετάζεται το θέμα του event marketing, όπου γίνεται εκτεταμένη ανάλυση του στρατηγικού σχεδιασμού, της τμηματοποίησης, του καθορισμού των στόχων, και το μείγμα του event marketing. Επίσης, εξετάζονται τα θέματα του προϊόντος, της τιμής, της τοποθεσίας και της προώθησης (γνωστά ως 4Ρ). Αναπτύσσεται η έννοια του κινδύνου, αρχικά θέτοντας το περιεχόμενο και την περιγραφή της έννοιας του κινδύνου και στην συνέχεια αναλύοντας τον τρόπο αξιολόγησής του, και αντιμετώπισής προκειμένου ο κίνδυνος να αποτραπεί ή να περιοριστεί. Τέλος παρατίθενται δύο case studies από event marketing, προκειμένου να υπάρξει και παρουσίαση περιπτώσεων, βάσει της περιγραφόμενης θεωρίας. Τα μεθοδολογικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την προκείμενη εργασία είναι : Βιβλιογραφική έρευνα και Εμπειρική Έρευνα . Γιατί το θέμα έχει ενδιαφέρον Μεγάλο ενδιαφέρον αποκτά ο τομέας των Events διότι τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται όλο και περισσότερο και καθίσταται πλέον στις προτεραιότητες των επιχειρήσεων και για λόγους οικονομικούς αλλά και για λόγους εταιρικής εικόνας. Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω αποτελεί το αντικείμενο της παρούσας εργασίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αλβανός Ραϋμόνδος
Uncontrolled Keywords: Οργάνωση εκδηλώσεων, event marketing.
Subjects: E > Events management
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Sep 2015 08:41
Last Modified: 03 Sep 2015 08:41
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7653

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top