Αμαραντίδου, Δέσποινα (2015) Διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τους λόγους αγοραστικών αποφάσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC60_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τους λόγους των τελικών αγοραστικών αποφάσεων τους. Η εργασία ξεκινάει με μια γενική ανάλυση του Μάρκετινγκ καθώς και την εξέλιξη του σε περιόδους κρίσης. Συνεχίζουμε με ένα ακόμα θεωρητικό κεφάλαιο το οποίο ασχολείται εκτενέστερα με τις έννοιες της καταναλωτικής συμπεριφοράς του καταναλωτή, τους παράγοντες που την επηρεάζου καθώς και με τις αλλαγές που έχει υποστεί μέσα από την οικονομική ύφεση της Ελλάδας. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η μέθοδος διεξαγωγής της έρευνας, οι στόχοι και η δειγματοληψία της έρευνας. Το τέταρτο κεφάλαιο περιέχει τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάχθηκε, βάση του ερωτηματολογίου. Η εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα, τις προτάσεις μας και τις δυσκολίες που συναντήσαμε.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή, Προώθηση προϊόντων. |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Sep 2015 10:36 |
Last Modified: | 02 Sep 2015 10:36 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7643 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |