Γαργάρα, Αικατερίνη (2015) Το σχέδιο μάρκετινγκ μιας τοπικής επιχείρησης τροφίμων. Η εταιρία ΑΦΟΙ Α. Πιτένη ΑΒΕΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC69_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία συντάχθηκε με σκοπό τη δημιουργία ενός νέου σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρίας Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ. Η Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας τροφίμων στην Ελλάδα. Για την παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκε η μικτή έρευνα γιατί χρησιμοποιήθηκαν δυο μέθοδοι έρευνας. Έγινε συνδυασμός της ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Οι δυο τύποι έρευνας χρησιμοποιήθηκαν ως εξής: με τη διεξαγωγή συνέντευξης και με τη δημιουργία ερωτηματολογίου. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν δυο ερευνητικά εργαλεία το ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη. Η συνέντευξη απαντήθηκε από στέλεχος της επιχείρησης και το ερωτηματολόγιο από καταναλωτές μέσω internet. Τα αποτελέσματα αναλύθηκαν μέσω του προγράμματος SPSS. Τέλος, γίνεται η δημιουργία νέου σχεδίου μάρκετινγκ της επιχείρησης με σκοπό την προώθηση σειράς προϊόντων της εταιρίας. Τα στάδια του οποίου αναλύονται στο έκτο κεφάλαιο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Αφοί Α. Πιτένη ΑΒΕΕ, Τρόφιμα, Μάρκετινγκ. |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 01 Sep 2015 08:21 |
Last Modified: | 01 Sep 2015 08:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7634 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |