Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική

Σηφάκη, Αργυρώ (2015) Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC122_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (822kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία ασχολείται με την διαφήμιση και ειδικότερα με τη συγκεκριμένη επιστήμη σε συνδυασμό με το γυναικείο φύλο. Το πρώτο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται αποκλειστικά στη διαφήμιση, όσον αφορά τη χρονολογική της πορεία, τα είδη της, τα διαφημιστικά μέσα, τα οποία συμβάλλουν στην προβολή της προς το καταναλωτικό κοινό, καθώς και σε ποιους τομείς είναι χρήσιμη η συγκεκριμένη επιστήμη. Το δεύτερο κεφάλαιο ωστόσο, αναφέρεται πιο εξειδικευμένα στη διαφήμιση, σε συνάρτηση όμως με την γυναίκα, όσον αφορά την προβολή της από τα διαφημιστικά μέσα, αλλά και το γεγονός ότι απευθύνεται στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Σαφέστερα, γίνονται αναφορές στη διαχρονικότητα της γυναικείας διαφήμισης, στα πρότυπα γυναικών τα οποία προβάλλονται από τα Μ.Μ.Ε, αλλά και στα στερεότυπα από τα οποία πολλές φορές διακατέχονται τα διαφημιστικά μηνύματα. Επίσης γίνεται αναφορά στους αγώνες του φεμινιστικού κινήματος για την εξάλειψη αυτών στερεοτύπων από τα διαφημιστικά μέσα. Στο τέλος της εργασίας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η γυναικεία ύπαρξη στις διαφημίσεις σε συνδυασμό με τον τρόπο προβολής της από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ελάχιστα έχει μεταβληθεί με την πάροδο των χρόνων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Γυναίκα, Διαχρονικότητα
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Aug 2015 06:19
Last Modified: 25 Aug 2015 06:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7578

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top