Ανάπτυξη συστήματος εξυπηρέτησης αιτημάτων και προβλημάτων για εταιρεία υπηρεσιών πληροφορικής

Ζώης, Κωνσταντίνος (2015) Ανάπτυξη συστήματος εξυπηρέτησης αιτημάτων και προβλημάτων για εταιρεία υπηρεσιών πληροφορικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
ΕΙ45_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Τα Ticket Systems-Ηelp desks είναι ευρέως χρησιμοποιημένα και αξιόπιστα συστήματα και βρίσκουν εφαρμογή σε τμήματα υπηρεσιών IT. Διευκολύνουν την υποστήριξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των δικτύων των πελατών. Χρησιμοποιείται από τις εταιρίες για την παροχή υποστήριξης, διαχείρισης και ταξινόμησης αιτημάτων από τους πελάτες της και το εσωτερικό προσωπικό, αρχειοθέτησης στοιχείων πελατών(χρηστών) όπως Ον/νυμο, τηλέφωνο, username, password και e-mail και την καταγραφή αιτημάτων υποστήριξης. Παρέχουν web-forms, εύκολες στη χρήση για την συμπλήρωση του αιτήματος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ευαγγέλου Χριστίνα
Uncontrolled Keywords: Πελατειακές σχέσεις, Πληροφοριακά συστήματα, Ticket Systems, Ηelp desk, Εξυπηρέτηση-Υποστήριξη πελατών
Subjects: Β > Βάσεις δεδομένων
Π > Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 12:25
Last Modified: 29 Jun 2015 11:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7541

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top