Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση

Χούντα, Ειρήνη (2007) Ο πολίτης ως πελάτης / καταναλωτής στο πολιτικό μάρκετινγκ: θεωρητική επισκόπηση κριτική αποτίμηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR51_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (541kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία θα πραγματευτεί τον ρόλο του πολίτη στις δύο διαστάσεις, από την μία ως καταναλωτή και από την άλλη ως ενεργό συμμετέχων, αφού αναλυθούν οι δύο κύριες παραδόσεις της δημοκρατίας, την Φιλελεύθερη Δημοκρατία και την Συμμετοχική – Διαβουλευτική Δημοκρατία, όπου μέσα σε αυτές αναπτύσσεται. Παράλληλα, αναλύεται η εφαρμογή της σύγχρονης «επαγγελματοποιημένης» πολιτικής. Βασικό ερώτημα, είναι οι θεωρητικές αναζητήσεις στις οποίες αναπτύσσεται ο κάθε πολίτης και ποιες ηγεμονεύουν, δηλαδή ποιος πολίτης «επικρατεί».

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννάς Πρόδρομος
Uncontrolled Keywords: Δημοκρατικό μοντέλο, Κυβερνητικό έργο, Αξιωματική αντιπολίτευση, Σύγχρονη Πολιτική
Subjects: Κ > Καταναλωτές
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πολιτική κουλτούρα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 08:01
Last Modified: 22 Jul 2015 09:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7404

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top