Στάσεις και απόψεις των Θεσσαλονικέων για την κατανάλωση αλλαντικών

Καπερώνη, Φωτεινή (2004) Στάσεις και απόψεις των Θεσσαλονικέων για την κατανάλωση αλλαντικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap60_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (407kB)

Abstract

Το ερώτημα, που οφείλει να θέσει ο σύγχρονος άνθρωπος στον εαυτό του, είναι αν η καταναλωτική διαφήμιση παρέχει επαρκείς πληροφορίες για τα αγαθά, αν η οικονομική λειτουργία της είναι τόσο ζωτική ώστε να μην μπορεί να καταργηθεί και τέλος ποιος τελικά ωφελείται από τη διαφήμιση των καταναλωτικών αγαθών: το σύνολο της κοινωνίας ή μια μικρή μερίδα μεγάλων βιομηχάνων και εταιρειών. Οι άνθρωποι που ασκούν κριτική στη διαφήμιση, προβάλλουν το επιχείρημα ότι οι διαφημίσεις δημιουργούν πλασματικές επιθυμίες και ενθαρρύνουν την παραγωγή και την κατανάλωση αγαθών ασυμβίβαστων με την εκπλήρωση των αυθεντικών και επειγουσών αναγκών του. Ισχυρίζονται επίσης ότι οι διαφημίσεις υπονοούν ότι τα αγαθά αυτά αποτελούν τη μοναδική οδό προς την κοινωνική επιτυχία και ευτυχία, και ότι τέλος η καταναλωτική οικονομία αποσπά τους πόρους από κοινωνικά χρήσιμες και ανθρώπινες ανάγκες και κάνει τους ανθρώπους άπληστους, υλιστές και σπάταλους.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση αγροτικών προϊόντων, Κατανάλωση αλλαντικών (Ερωτηματολόγιο), Συμπεριφορά καταναλωτή
Subjects: Α > Αλλαντικά - Βιομηχανία και εμπόριο
Κ > Καταναλωτές - Προστασία
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 15 Mar 2015 12:26
Last Modified: 01 Apr 2015 11:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/739

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top