Ταυρίδη, Άννα (2009) Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων: αρχές, σκοπιμότητα και τμήματα ενός τυπικού στρατηγικού σχεδίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT51_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (576kB) |
Abstract
Το αντικείμενο έρευνας της παρούσας εργασίας, είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Ο σχεδιασμός του στρατηγικού μάρκετινγκ θέτει ως στόχο τη δημιουργία και υλοποίηση ενός επιτυχημένου επιχειρηματικού σχεδίου ώστε η επιχείρηση να αναπτυχθεί, να επεκταθεί και να κερδοφορήσει. Για να πετύχει η στρατηγική μάρκετινγκ τους στόχους της επιχείρησης, βασίζεται σε κάποιες αρχές λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τα καθοριστικά, για την στρατηγική μάρκετινγκ, στοιχεία (μείγμα μάρκετινγκ, κύκλο ζωής προϊόντος, μερίδιο αγοράς, τοποθέτηση προϊόντος/εταιρείας έναντι του ανταγωνισμού, στο μυαλό των καταναλωτών (Positioning)), τους στόχους και τις γενικές στρατηγικές και τέλος τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την επιλογή στρατηγικής μιας εξαγωγικής επιχείρησης. Κατόπιν γίνεται αναφορά, στο περιεχόμενο ενός τυπικού στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ καθώς επίσης και στο σχέδιο Cohen, το οποίο αποτελεί ένα ακόμη εύχρηστο και αναλυτικό πρόγραμμα σχεδίου μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τέλος, μέσα από την μελέτη περίπτωσης της Chipita International S.A παρουσιάζονται τα βήματα της εταιρείας προς μια επιτυχημένη εξαγωγική στρατηγική.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραγιάννης Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ εξαγωγών, Εξαγωγικές επιχειρήσεις |
Subjects: | Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 25 Jun 2015 07:29 |
Last Modified: | 07 Jul 2015 08:27 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7386 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |