Το πολιτικό μάρκετινγκ και η προεκλογική καμπάνια του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2004

Αναστασίου, Θωμάς (2005) Το πολιτικό μάρκετινγκ και η προεκλογική καμπάνια του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR67_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (817kB)

Abstract

Η παρακάτω εργασία προσπαθεί να προσεγγίσει πως ένα πολιτικό κόμμα ταξινομείται στην κλίμακα του πολιτικού μάρκετινγκ. Επίσης αν κατά την προεκλογική τακτική του ΠΑΣΟΚ από τον Οκτώβριο του 2003 μέχρι και τις βουλευτικές εκλογές του 2004, υιοθετήθηκαν τακτικές και μέθοδοι πολιτικού μάρκετινγκ. Αν ναι τότε σε ποιες πρακτικές του κόμματος; Το συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο θα προσπαθήσω να σας παρουσιάσω, το έχει εισάγει στην ακαδημαϊκή σκηνή η Jennifer Lees Marshment, καθηγήτρια στο University of Keele. Το μοντέλο αυτό το παρουσίασε η Marshment μελετώντας το Βρετανικό κόμμα των Συντηρητικών στην Αγγλία. Θα εξεταστεί αν το συγκεκριμένο μοντέλο έχει εφαρμογή στην Ελληνική πολιτική σκηνή. Επίσης στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα παρατεθούν όλες τις δημοσκοπήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2003 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2004, λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννάς Πρόδρομος
Uncontrolled Keywords: Πολιτικά κόμματα, Προεκλογική εκστρατεία, Πολιτικό μάρκετινγκ, Βουλευτικές εκλογές του 2004
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πολιτική
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 06:48
Last Modified: 21 Jul 2015 09:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7370

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top