Δανατζή, Δήμητρα (2009) Η εταιρία της Coca-Cola και οι εξαγωγικές, επενδυτικές δράσεις της στη διεθνή αγορά και στα Βαλκάνια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT38_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (605kB) |
Abstract
Η συγκεκριμένη διοικητική μελέτη θα εστιάσει στη στρατηγική ανάλυση της εταιρίας COCA-COLA ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΦΙΑΛΩΣΕΩΣ Α.Ε στην αγορά της Βαλκάνιας. Ουσιαστικά θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε τα ακόλουθα: 1. Στρατηγικό Πλαίσιο στο οποίο κινείται η εταιρία, μέσα από την εξέλιξη του εξωτερικού περιβάλλοντος. 2. Ανάλυση και αξιολόγηση των στρατηγικών της εταιρίας. 3. Προσδιορισμός του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της εταιρίας μέσα από το προσδιορισμό περιοχών δράσης. Οι οργανισμοί λειτουργούν μέσα σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον το οποίο αποτελείται από το εσωτερικό, το μίκρο και το μάκρο περιβάλλον. Το περιβάλλον είναι αρκετά ισχυρό και έχει τη δυνατότητα αλλά και την ικανότητα να επηρεάσει τις στρατηγικές κινήσεις μιας εταιρίας. Υπάρχουν πολλά μοντέλα μέσα από τα οποία μια επιχείρηση μπορεί να προβλέψει τις πιέσεις από το εξωτερικό περιβάλλον και να βελτιώσει τις αποφάσεις της σε σχέση με τη στρατηγική της
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκος Ευάγγελος |
Additional Information: | Χωρίς εξώφυλλο |
Uncontrolled Keywords: | Εξαγωγικές επιχειρήσεις, Διεθνής αγορά στα Βαλκάνια, Coca-Cola (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Δ > Διεθνής αγορά Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα Π > Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 25 Jun 2015 06:32 |
Last Modified: | 06 Jul 2015 09:56 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7352 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |