Πιτσιάβα, Αικατερίνη (2010) Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών (Ο.Π.Ε.) και η ελληνική προσπάθεια προώθησης εξαγωγών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT89_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στο πλαίσιο του σύγχρονου παγκοσμιοποιημένου περιβάλλοντος, νέες προοπτικές δημιουργούνται για την προβολή των επώνυμων ποιοτικών προϊόντων της χώρας μας στην εσωτερική αγορά, αλλά και για τις εξαγωγές αυτών προς τις διεθνείς αγορές. Καταβάλλεται ιδιαίτερη προσπάθεια να συνδεθεί η κατανάλωση των ποιοτικών αυτών προϊόντων, με εύπορες αγορές του εξωτερικού. Η συνεχής προβολή των ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στις ξένες αγορές και η εξάντληση όλων των δυνατοτήτων, στο πλαίσιο της κοινότητας και σε συνεργασία πάντοτε με όλους τους συναρμόδιους φορείς για την προώθηση των προϊόντων, αποτελεί βασικό στόχο. Απαιτείται συντονισμένη προσπάθεια με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την εξωστρέφεια, ώστε να προσαρμοστούμε έγκαιρα και αποτελεσματικά στο νέο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Τα φημισμένα ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας μπορούν και πρέπει να «κατακτήσουν» τη θέση που τους αξίζει στις μεγάλες διεθνείς αγορές.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκου Θωμάς |
Uncontrolled Keywords: | Εξαγωγές, Ελληνικές εξαγωγές, Οργανισμός ελληνικού εμπορίου, Ελληνικό ινστιτούτο συσκευασίας |
Subjects: | Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Jun 2015 15:38 |
Last Modified: | 01 Jul 2015 10:23 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7283 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |