Ορφανάκου, Πολυτίμη (2010) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της BSB. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT14_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι καταρχήν να μας παρουσιάσει τα βασικά στοιχεία της εταιρείας BSB, και να μας αναλύσει πως καταφέρνει μια εταιρεία να πραγματοποιεί ορθή εξαγωγική δραστηριότητα. Αρχικά, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίσουμε την δομή της εταιρείας, διότι έτσι καταλαβαίνουμε πράγματα που αφορούν τον τρόπο διοίκησής της. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι πολύ σπουδαίο κομμάτι και απασχολεί την συγκεκριμένη εταιρεία τόσο για τα μαγαζιά της Ελλάδας όσο και αυτά του εξωτερικού. Άλλωστε, τα κατά τόπους καταστήματά της καθώς και το δίκτυο διανομής, αποτελούν ή μπορούν να χαρακτηριστούν ως η «καρδιά» της επιχείρησης. Τέλος, τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας που θα δούμε πιο κάτω, έχουν σκοπό να δημιουργήσουν στον αναγνώστη μία πρώτη εικόνα για την οικονομική πορεία που ακολούθησε η BSB, η οποία παρουσιάζεται αναλυτικά μέσω των ισολογισμών των τελευταίων χρόνων της εταιρείας. Παρακάτω θα αναλυθούν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί η εταιρεία για την ανάπτυξη της, που βασίζονται στην πολύ καλή γνώση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης, στην πίστη του σχεδίου που θα επιλεγεί και στον καλό έλεγχο του σχεδίου που θα αποφασιστεί. Επίσης, η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία στο κομμάτι των πωλήσεων, αλλά και στο κομμάτι των πληρωμών, δηλαδή της εκπλήρωσης των υποχρεώσεων της, αποτελείται από πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. Το κομμάτι των συναλλαγών που πραγματοποιούνται με πελάτες και με προμηθευτές μιας επιχείρησης, πρέπει υποχρεωτικά να χαρακτηρίζεται από οργάνωση, να ακολουθεί μία γραμμή πολιτικής, ενώ παράλληλα να είναι έτοιμη να ανταπεξέλθει στις ανάγκες τις αγοράς και να προσαρμοστεί σε αλλαγές που είναι δυνατόν να επέλθουν. Στη συνέχεια της εργασίας, θα γίνει λόγος για την εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, η οποία διαχωρίζεται σε άμεση και έμμεση και τους τρόπους επέκτασης των εξαγωγών με τη συμμετοχή της επιχείρησης στις υπερπόντιες εμπορικές εκθέσεις. Τέλος, είναι σκόπιμο να παρουσιαστούν οι αγορές στόχοι της BSB, στις περισσότερες από τις οποίες, ήδη ξεκινάει να κατακτά έστω και ένα μικρό, για την ώρα, μερίδιο της αγοράς.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | BSB (Μελέτη περίπτωσης), Βιοτεχνίες ενδυμάτων, Διεθνείς εταιρείες |
Subjects: | Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις Π > Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Jun 2015 11:34 |
Last Modified: | 11 May 2018 10:19 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7202 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |