Σαχίνη, Δέσποινα (2006) Πολιτικό μάρκετινγκ: η χρήση του στις προεκλογικές εκστρατείες του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR59_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η συγκεκριμένη μελέτη θα εστιάσει στο πολιτικό μάρκετινγκ τα δεδομένα τα οποία το καθορίζουν αλλά και το πως η σύγχρονη αντίληψη του, επηρεάζει και καθορίζει τη λειτουργία ενός πολιτικού κόμματος. Ουσιαστικά πως τα πολιτικά κόμματα μετατρέπονται σε οροθετημένους μάρκετινγκ οργανισμούς. Σ’ αυτή τη πρώτη ενότητα θα δούμε μ’ ακρίβεια το ρόλο του πολιτικού μάρκετινγκ και τη χρήση που έχει ως εργαλείο προβολής μιας ιδεολογίας για μια πολιτική παράταξη. Ουσιαστικά θα επισημανθεί η χρήση του, αλλά και τη σχέση του με συγκεκριμένα εργαλεία όπως είναι οι Δημόσιες Σχέσεις αλλά και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Η ανάλυσή μας θα γίνει με βάση ξένη αρθρογραφία και μελέτες η/οι οποία/ ες αναφέρεται/ ονται στις πτυχές του πολιτικού μάρκετινγκ.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωσταρέλλα Ιωάννα |
Uncontrolled Keywords: | Καταναλωτικό μάρκετινγκ, Βουλευτικές εκλογές 2004, Πολιτικά κόμματα |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Μ > Μάρκετινγκ Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Jun 2015 11:05 |
Last Modified: | 18 Nov 2015 18:02 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7195 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |