Νάτση, Ελευθερία (2006) Επικοινωνιακή πολιτική και εκλογική διαδικασία: ο ρόλος των ντιμπέϊτ στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR64_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (851kB) |
Abstract
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξεταστεί η έκταση της δύναμης της επικοινωνιακής πολιτικής. Πως λειτουργεί, που διοχετεύεται, μέσω ποιών μέσων και με ποιο αποτέλεσμα. Η εκλογική διαδικασία είναι μία κατάσταση πού υπάρχει ουσιαστικά από τότε που υπάρχει η δημοκρατία στην Ελλάδα. Ακόμα και κατά τη διάρκεια του πολέμου οι εκάστοτε πολιτικοί πρωταγωνιστές, προσπαθούσαν να προωθήσουν και να διαφημίσουν τα ‘προϊόντα‘ τους, με κάθε τρόπο και κόστος. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, η ανάπτυξη των επιστημών και ο συνδυασμός της επικοινωνιακής πολιτικής με την εκλογική διαδικασία. Μέσω των ΜΜΕ, η επικοινωνιακή πολιτική βρήκε το ’βήμα’ της. Πολιτικές διαφημίσεις, συνεντεύξεις πολιτικών και ως κορύφωση το προεκλογικό ντιμπέιτ. Είναι τόσα πολλά πια τα ‘τρικ‘ των επικοινωνιολόγων, που είναι δυσδιάκριτη η γραμμή μεταξύ της αλήθειας και του ψέματος, του πραγματικού και του πλασματικού. Και ως αποτέλεσμα ένα κοινό μπερδεμένο και αναποφάσιστο. Η ανάλυση ενός ντιμπέιτ θα μπορέσει να οδηγήσει σε ξεκάθαρα συμπεράσματα για τα αποτελέσματα της επικοινωνιακής πολιτικής στην εκλογική διαδικασία.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Πολιτική και τηλεόραση, Τηλεοπτικά ντιμπέιτ(μελέτη περίπτωσης), Βουλευτικές εκλογές(2004) |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Jun 2015 10:31 |
Last Modified: | 02 Jul 2015 08:26 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7168 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |