Επικοινωνιακή πολιτική και εκλογική διαδικασία: ο ρόλος των ντιμπέϊτ στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 2004

Νάτση, Ελευθερία (2006) Επικοινωνιακή πολιτική και εκλογική διαδικασία: ο ρόλος των ντιμπέϊτ στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR64_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (851kB)

Abstract

Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξεταστεί η έκταση της δύναμης της επικοινωνιακής πολιτικής. Πως λειτουργεί, που διοχετεύεται, μέσω ποιών μέσων και με ποιο αποτέλεσμα. Η εκλογική διαδικασία είναι μία κατάσταση πού υπάρχει ουσιαστικά από τότε που υπάρχει η δημοκρατία στην Ελλάδα. Ακόμα και κατά τη διάρκεια του πολέμου οι εκάστοτε πολιτικοί πρωταγωνιστές, προσπαθούσαν να προωθήσουν και να διαφημίσουν τα ‘προϊόντα‘ τους, με κάθε τρόπο και κόστος. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, η ανάπτυξη των επιστημών και ο συνδυασμός της επικοινωνιακής πολιτικής με την εκλογική διαδικασία. Μέσω των ΜΜΕ, η επικοινωνιακή πολιτική βρήκε το ’βήμα’ της. Πολιτικές διαφημίσεις, συνεντεύξεις πολιτικών και ως κορύφωση το προεκλογικό ντιμπέιτ. Είναι τόσα πολλά πια τα ‘τρικ‘ των επικοινωνιολόγων, που είναι δυσδιάκριτη η γραμμή μεταξύ της αλήθειας και του ψέματος, του πραγματικού και του πλασματικού. Και ως αποτέλεσμα ένα κοινό μπερδεμένο και αναποφάσιστο. Η ανάλυση ενός ντιμπέιτ θα μπορέσει να οδηγήσει σε ξεκάθαρα συμπεράσματα για τα αποτελέσματα της επικοινωνιακής πολιτικής στην εκλογική διαδικασία.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Πολιτική και τηλεόραση, Τηλεοπτικά ντιμπέιτ(μελέτη περίπτωσης), Βουλευτικές εκλογές(2004)
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 10:31
Last Modified: 02 Jul 2015 08:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7168

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top