Νικολαϊδου, Κωνσταντίνα (2003) Θεωρητική προσέγγιση του Franchising. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L4_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (9MB) |
Abstract
Τα πολύπλοκα προβλήματα που η σύγχρονη εποχή αντιμετωπίζει κάτω από την πίεση του ανταγωνισμού που συνέχεια εντείνεται και μια σειρά από σημαντικές εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς δημιούργησαν την αναγκαιότητα για αναθεώρηση της επιχειρηματικής σκέψης και δράσης. Η σημαντικότερη ίσως από τις εξελίξεις που σημειώθηκαν στη σύγχρονη επιχείρηση είναι η εισαγωγή και η υιοθέτηση των αρχών και διαδικασιών του Μάρκετινγκ. Δειλά στην αρχή αλλά με ρυθμό εντατικό στη συνέχεια, η μία μετά την άλλη υιοθετούν το Μάρκετινγκ και μεθοδεύουν τη δράση τους μέσα από τις διαδικασίες που υπαγορεύει η νέα αυτή τεχνική. Κύριος σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι αφενός μεν να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να κατανοήσουν τι σημαίνει Franchising και ανάπτυξη μιας επιχείρησης με Franchising αφετέρου Δε να συνδράμει, στο να αντιμετωπίσουν με τον προσφορότερο τρόπο τα διάφορα προβλήματα που ανακύπτουν από τη λειτουργία μια συμβατικής σχέσης Franchising.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κογιάννης Ευριπίδης |
Uncontrolled Keywords: | Είδη Franchising, Πλεονεκτήματα του Franchising, Διεθνής διάσταση του Franchising, |
Subjects: | Χ > Χρηματοδοτική μίσθωση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 24 Jun 2015 07:01 |
Last Modified: | 24 Jun 2015 07:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7107 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |