Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού εμπορίου μεταξύ των χωρών Ελλάδα, Ουκρανία, Ρωσία

Γεωργιάδου, Ευδοκία Θ. (2011) Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού εμπορίου μεταξύ των χωρών Ελλάδα, Ουκρανία, Ρωσία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT48_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το εμπόριο ήταν η αιτία για την ανάπτυξη των υποδομών των μετακινήσεων και η βελτίωση των μεταφορικών μέσων θα οδηγούσε στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη1. Οι παραπάνω παράγοντες οδήγησαν τελικά σε μια άνθηση των τουριστικών ταξιδιών και στην ανάπτυξη του τουρισμού γενικότερα. Με την πάροδο των ετών ο τουρισμός αποτέλεσε έναν πολύ ισχυρό οικονομικό παράγοντα της κοινωνίας και ιδιαίτερα κερδοφόρο κλάδο για την κοινωνία, την οικονομία. Βέβαια οι διαφοροποιήσεις από χώρα σε χώρα ήταν πολλές και εκεί ήταν που έπαιζε σημαντικό ρόλο η προτίμηση του τουρίστα και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε κάθε χώρα. Με αυτόν τον τρόπο και με την ένταση του ανταγωνισμού διαμορφώνονταν ανάλογα και τα μερίδια της κάθε χώρας στην τουριστική αγορά. Για πολλά χρόνια ο τουρισμός ήταν αγαθό που απολάμβαναν κυρίως οι ανώτερες οικονομικά τάξεις των ανεπτυγμένων βιομηχανικών χωρών. Σήμερα αποτελεί προσιτό αγαθό για σημαντικό ποσοστό των κατοίκων του πλανήτη μας. Τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού τουρισμού επιβεβαιώνουν ότι το 1990 455,9 εκατομμύρια τουριστών ταξίδεψαν έξω από τη χώρα τους. Το 2002 ο αριθμός τους αυξάνεται σε 702,6 εκατομμύρια ενώ για το 2020 ο αριθμός των διεθνών τουριστών προβλέπεται να φθάσει περίπου τα 1,6 δισεκατομμύρια. Σημαντικοί παράγοντες για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας θεωρούνται η βελτίωση του βιωτικού επιπέδου και η αύξηση του ελεύθερου χρόνου, η ανάπτυξη και η βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς, η παγκόσμια πολιτική σταθερότητα, η οποία προσφέρει την αίσθηση της ασφάλειας στους επίδοξους τουρίστες, τα Μ.Μ.Ε., οι καθορισμένες ετήσιες θρησκευτικές και εθνικές εορτές και οι μεγάλες διαφημιστικές εκστρατείες της τουριστικής βιομηχανίας, οι οποίες αυξάνουν την επιθυμία για ταξίδια. Έτσι ο τουρισμός και ειδικά ο μαζικός τουρισμός μετατράπηκε σε μια από τις μεγαλύτερες και ραγδαία αναπτυσσόμενες βιομηχανίες του πλανήτη μας που δυστυχώς έφερε πολλές αρνητικές επιπτώσεις σε κοινωνικό, πολιτιστικό, περιβαντολλογικό και οικονομικό επίπεδο. Στο σημείο αυτό εμφανίζεται ο εναλλακτικός τουρισμός και η αειφόρος ανάπτυξη, τα οποία επέφεραν μεγάλη ανατροπή στα τουριστικά δεδομένα. .

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Τουρισμός, Τουριστικό εμπόριο
Subjects: Ε > Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Τ > Τουριστική οικονομία
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Jun 2015 15:33
Last Modified: 03 Jul 2015 09:30
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7067

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top