Τερζάκη, Ανδριάνα (2011) Τεχνικές και εργαλεία βελτίωσης της ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT16_2011.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (662kB) |
Abstract
Η ποιότητα πια αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι, ουσιαστικά πρόκειται για ένα θέμα που δεν απασχολεί μόνο την ακαδημαϊκή κοινότητα, μια και πλέον έχει εισέλθει δυναμικά στην επιχειρηματική πρακτική και αντιπροσωπεύει την έννοια-κλειδί σε όρους στρατηγικού σχεδιασμού και οργάνωσης των επιχειρήσεων. Η κεντρική ιδέα και ο βασικός κατευθυντήριος άξονας του σχεδιασμού και της οργάνωσης - διοίκησης των επιχειρήσεων είναι η παροχή είτε ποιοτικών προϊόντων, είτε ποιοτικών υπηρεσιών ή και των δυο. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι ένα σύστημα που εστιάζει στον άνθρωπο και έχει ως στόχο τη συνεχή αύξηση της ικανοποίησης των πελατών με ταυτόχρονη μείωση του πραγματικού κόστους. Αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της επιχείρησης και περιλαμβάνει όλα τα τμήματα, λειτουργίες και εργαζομένους που υπάρχουν σε αυτή, ενώ εκτείνεται κατά μήκος ολόκληρης της αλυσίδας παραγωγής. Η ύπαρξη ποιότητας στα αγαθά που μια επιχείρηση προσφέρει μπορεί να περιορίσει σημαντικά το κόστος της, να αυξήσει τα κέρδη της χωρίς να αυξηθούν αναγκαστικά οι πωλήσεις της, να αλλαχτεί ο εξοπλισμός της ή να γίνουν αλλαγές στη διάρθρωση του προσωπικού της. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στην ποιότητα και στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, παρουσιάζοντας τις τεχνικές και τα εργαλεία βελτίωσης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μπίντσης Θωμάς |
Uncontrolled Keywords: | Ποιότητα, Σύστημα ποιότητας |
Subjects: | Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 23 Jun 2015 12:23 |
Last Modified: | 02 Jul 2015 08:53 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7013 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |