Η επίδραση των γιατρών στην κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων

Γεωργιάδου, Ελένη (2004) Η επίδραση των γιατρών στην κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap39_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (504kB)

Abstract

Το Μάρκετινγκ είναι μία έννοια η οποία είναι πολλές φορές παρεξηγημένη ενώ συγχρόνως δεν είναι πλήρως κατανοητή σε πολύ κόσμο. Με τον όρο Μάρκετινγκ εννοούμε όλες εκείνες τις διαδικασίες που γίνονται ώστε μια επιχείρηση να μπορέσει να γνωρίσει τις αδυναμίες και τις δυνατότητές της, να βάλει στόχους και να κάνει γνωστό το προϊόν της αλλά και την ίδια στην αγορά. Έναν πολύ σημαντικό παράγοντα που πρέπει να λαμβάνετε υπ’ όψιν όσον αφορά το Μάρκετινγκ είναι η συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι καταναλωτές μπορούν να χωριστούν σε διάφορες ομάδες ανάλογα με την συμπεριφορά τους και τις ανάγκες τους. Είναι αναγκαίο να εξεταστεί το δημογραφικό, το ψυχολογικό, πολιτιστικό, πολιτικό και κοινωνικό υπόβαθρο τόσο των καταναλωτών που υπάρχουν όσο και των δυνητικών καταναλωτών μιας εταιρείας, ώστε να κατανοείτε και να προβλέπετε καλύτερα η συμπεριφορά αυτών των ανθρώπων. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούσαν πάντοτε ένα από τα κύρια συστατικά της διατροφής του ανθρώπου. Λέγοντας γαλακτοκομικά προϊόντα εννοούνται όλα εκείνα τα προϊόντα τα οποία παρασκευάζονται από την επεξεργασία του γάλακτος όπως βέβαια και το γάλα. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι το γάλα, το γιαούρτι, το τυρί, το παγωτό και η κρέμα. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα πάντοτε αποτελούσαν πολύ σημαντικό κομμάτι της διατροφής των Ελλήνων όχι μόνο γιατί παρέχει στον οργανισμό πάρα πολλά διατροφικά συστατικά αλλά και επειδή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κουζίνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Θεοδοσίου Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή, Γαλακτοκομικά προϊόντα (Διατροφή)
Subjects: Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 14 Mar 2015 16:27
Last Modified: 01 Apr 2015 09:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/701

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top