Συμεωνίδου, Βάϊα (2008) Γεωγραφικά πληροφοριακά συστήματα στο marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap8_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (517kB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να ασχοληθεί με τα γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών συναρτήσει του μάνατζμεντ. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (G.P.S: Global Positioning System), αφορούν ένα δίκτυο από δορυφόρους που συνεχώς μεταδίδει κωδικοποιημένες πληροφο ρίες, οι οποίες καθιστούν δυνατή την εύρεση της θέσης πάνω στη γη, μετρώντας την απόσταση από τους δορυφόρους. Στο μάρκετινγκ η χρήση των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών καθιστά την επιχείρηση ευέλικτη, ταχύτερη στη λήψη αποφάσεων και περισσότερο ανταγ ωνιστική, εφόσον της παρέχει τη δυνατότητα ανάλυσης των βασικών πληροφοριών του περιβάλλοντός της και χαρτογραφικής παρουσίασης των συσχετισμών της αγοράς. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών βοηθούν πολύ στην ανάπτυξη της εταιρίας και μπορούν να βοηθήσουν ακόμα περισσότερο εάν καλυφθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις και αν χρησιμοποιηθούν σωστά τα γεωγραφικά πληροφοριακά συστήματα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Επιχειρησιακό περιβάλλον, Αποφάσεις marketing γεωγραφίας, Δορυφόρος, Συνεταιριστικό μάρκετινγκ, Μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο |
Subjects: | Γ > Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Mar 2015 15:45 |
Last Modified: | 16 Nov 2015 13:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/699 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |