Το μίγμα μάρκετινγκ των γερμανικών εταιριών αυτοκινήτου στην Ελλάδα: η περίπτωση της BMW και της AUDI = The marketing mix of German's Car Companies in Greece: the case of BMW and AUDI

Πουλιόπουλος, Ανδρέας (2014) Το μίγμα μάρκετινγκ των γερμανικών εταιριών αυτοκινήτου στην Ελλάδα: η περίπτωση της BMW και της AUDI = The marketing mix of German's Car Companies in Greece: the case of BMW and AUDI. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA15_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει εισέλθει τα τελευταία χρόνια σε μια περίοδο σημαντικής εξέλιξης και εκσυγχρονισμού σε όλους τους τομείς του, από την έρευνα και τον σχεδιασμό έως την παραγωγή, την διάθεση και την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών και μετά την πώληση. Ειδικότερα στο σχεδιαστικό και κατασκευαστικό κομμάτι η εισαγωγή του απολύτου αυτοματισμού, της μαζικής παραγωγής και της αποτελεσματικότερης διαχείρισης των αποθεμάτων, υλικών και ετοίμων προϊόντων, η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη της ηλεκτρονικής καθώς και η παραγωγή με νέα υλικά, οι συμμαχίες, συγχωνεύσεις ή κοινοπραξίες μεταξύ εταιρειών, ο καθορισμός διεθνών προδιαγραφών ασφάλειας ή ποιότητας κατασκευής, οι περιβαλλοντικοί κανόνες που συνεχώς αναμορφώνονται και γίνονται πιο απαιτητικοί, η συνεχής ανάπτυξη χρηματοδοτικών προγραμμάτων, είναι στοιχεία που αθροιστικά οδήγησαν στην ριζική αναμόρφωση και ανάπτυξή του. Ωστόσο, όλη αυτή η εξέλιξη συνοδεύτηκε και από την όξυνση του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο, από το στάδιο της παραγωγής έως τις λιανικές πωλήσεις και τον κλάδο παροχής υπηρεσιών. Παράλληλα, η οικονομική κρίση που βιώνουμε στις μέρες μας συνοδεύτηκε από σημαντική μείωση της ζήτησης σε πολλές αγορές, μεταξύ των οποίων και σ΄ αυτή της χώρας μας, οπότε οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους διατήρησης της θέσης του στην αγορά, αν και σε πολλές περιπτώσεις τίθεται και θέμα επιβίωσής τους. Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία λοιπόν, εξετάζουμε συνοπτικά τις τακτικές του Μίγματος Μάρκετινγκ των δύο Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών που σκοπό έχουν την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και με μακρά και πολύ επιτυχημένη ιστορία στο χώρο, της Audi και της BMW, το οποίο αν και τυποποιημένο και συστηματικά εφαρμοσμένο με την καθοδήγηση των μητρικών εταιρειών, παρουσιάζει τροποποιήσεις στην Ελληνική αγορά ,περιορισμένης ή εκτεταμένης κλίμακας, λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες αυτής, αποσκοπώντας παρόλα αυτά να επικοινωνεί τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά και τη φιλοσοφία κατασκευής του καθενός.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Μίγμα μάρκετινγκ, Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανιές, Audi, BMW
Subjects: Α > Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 10:05
Last Modified: 07 Oct 2015 09:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6969

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top