Η σημασία και η θέση των διαφόρων μορφών τουρισμού στην ελληνική οικονομία = The importance and key role of different formes of tourism in Greek Economy.

Καρασαββίδης, Κωνσταντίνος (2014) Η σημασία και η θέση των διαφόρων μορφών τουρισμού στην ελληνική οικονομία = The importance and key role of different formes of tourism in Greek Economy. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA8_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα μελέτη βασίζεται σε εν εξελίξει πρωτογενή και δευτερογενή έρευνα και τα οφέλη από τη στρατηγική θέση στον ελληνικό τουρισμό. Μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση της βιβλιογραφίας έχει επίσης ενσωματωθεί, προκειμένου να διευκολυνθεί περαιτέρω η έρευνα για το θέμα. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι προορισμοί αποτελούνται από αμάλγαμα των μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων (SMTEs), προβάλλεται το επιχείρημα ότι η ανταγωνιστικότητα και η ευημερία των προορισμών είναι στενά συνδεδεμένες με εκείνα των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων και αντίστροφα. Αυτό ενισχύεται επίσης από την ανάλυση του Porter (1990) του «ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των εθνών», όπου η ανταγωνιστικότητα της γεωγραφικής περιοχής των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων επηρεάζεται άμεσα τόσο από το εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον όσο και από την αρμοδιότητα των τοπικών επιχειρήσεων. Όπως οι Camison και συν.(1994:443) αναφέρουν: οι όροι που καθορίζουν την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών υπηρεσιών (διαμονής, εστίασης, ένα θεματικό πάρκο, ένα ταξιδιωτικό γραφείο, κλπ) και η εμπειρία των διακοπών ενός τουρίστα βρίσκουν νόημα σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή (ο προορισμός) ορίζεται από μια πολυδιάστατη σχέση μεταξύ των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων και βιομηχανίας, των μεταφορών και των υποδομών επικοινωνιών, τις συμπληρωματικές δραστηριότητες [εμπορική υποδομή, παράδοση των εκθέσεων, κλπ], υπηρεσίες υποστήριξης[κατάρτισης, της πληροφόρησης, κ.λπ.], φυσικούς πόρους και θεσμικές πολιτικές. Μετά την εισαγωγή και την εξέταση της σημασίας του τουρισμού στην ελληνική οικονομία η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη στρατηγική θέση του ελληνικού τουρισμού. Στο πρώτο κεφάλαιο της μελέτης αναλύεται η σημασία του τουρισμού στην ελληνική οικονομία και αναφέρονται τα διαφορετικά είδη τουρισμού που υπάρχουν. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά η συμμετοχή του εισερχόμενου από το εξωτερικού τουρισμού ανά περιφέρεια της χώρας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά η συμμετοχή του εσωτερικού τουρισμού ανά περιφέρεια της χώρας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα βασικά συμπεράσματα της παρούσας μελέτης.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Τσούνης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Εξωτερικός τουρισμός, Ξενοδοχεία
Subjects: Τ > Τουριστική οικονομία
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 09:00
Last Modified: 23 Jun 2015 09:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6947

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top