Καλλού, Θεοδώρα (2014) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο = Social media platforms at European Parliament. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
MBA7_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Σε μία εποχή στην οποία όλα άγονται και φέρονται διαμέσου της τεχνολογίας και του διαδικτύου, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα φαινόμενα. Και αυτό όχι μόνο λόγω της μαζικής αποδοχής και της τεράστιας εξάπλωσής τους, αλλά γιατί παράλληλα με όλα αυτά μπορούν και έχουν προεκτάσεις σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα και αποτελούν προϊόν μελέτης πολλών γνωστικών αντικειμένων ταυτόχρονα. Από την επιστήμη της τεχνολογίας και της πληροφορικής, μέχρι την οικονομική επιστήμη και την επιστήμη της διοίκησης επιχειρήσεων. Οι λειτουργίες της Διοίκησης Επιχειρήσεων μπορούν να βρουν εφαρμογές στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και οι διάφοροι οργανισμοί επιτυχημένες λύσεις. Με την έννοια οργανισμοί δεν είναι απαραίτητο ότι πρόκειται μόνο για τυπικές επιχειρήσεις. Ως οργανισμός μπορεί να χαρακτηριστεί και ένα πολιτικό κόμμα, μια οργανωμένη ομάδα βουλευτών ή και ολόκληρο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Ένας οργανισμός που δανείζεται τις αρχές της Διοίκησης Επιχειρήσεων για την επιτυχημένη πολιτική του και προσπαθεί με κάθε δυνατό τρόπο να έχει τις προσδοκώμενες εισροές (ψήφοι). Υπό αυτό το πρίσμα θα μελετηθούν και στην παρούσα διατριβή. Με μία διεξοδική και εκτενή έρευνα για κάθε έναν από τους 754 ευρωβουλευτές ξεχωριστά θα διεξαχθεί μια αλληλουχία ποσοστών και διαγραμμάτων που θα παρουσιάζει εάν και πως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και οι εκπρόσωποί του κάνουν χρήση των Μέσων Κοινωνικής δικτύωσης. Είναι όλα απόρροια μια καλά οργανωμένης στρατηγικής ή απλά μία μόδα της εποχής; Και αν ναι, γιατί και με ποιον τρόπο λειτουργεί αποτελεσματικά; Οι πολίτες πως δείχνουν να αντιδρούν σε αυτή τη νέα τάση; Απώτερος σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να εξάγει το ποσοστό εξάπλωσης των social media στο Ευρωκοινοβούλιο και τους ευρωβουλευτές του και να αποδείξει πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την προσωποποίηση του σύγχρουνου μάρκετινγκ, είτε αυτό χαρακτηρίζεται ως πολιτικό είτε ως επιχειρηματικό.
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Corporate Creators: | Λάππας Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Διαδίκτυο και πολιτική, Ευρωεκλογές, Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Social media |
Subjects: | Ε > Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Jun 2015 08:48 |
Last Modified: | 23 Jun 2015 08:48 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6946 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |