Branding πόλης: η περίπτωση της Καστοριάς

Σαρβανίδου, Κυριακή (2013) Branding πόλης: η περίπτωση της Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA14_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα όπως είναι αυτό της δημιουργίας ταυτότητας και της προώθησης μιας πόλης το λεγόμενο “city branding”, μια έννοια πολύπλοκη και πολυδιάστατη η οποία ωστόσο εμπεριέχει τις παρόμοιες και παραπλήσιες έννοιες του μάρκετινγκ, της προώθησης προϊόντων και του λανσαρίσματος εταιριών. Στόχος είναι να παρουσιαστεί σε πρώτη φάση η θεωρητική προσέγγιση σχετικά με το citybranding και στην συνέχεια να συγκεκριμενοποιηθεί στην πόλη της Καστοριάς και πως μπορεί να επιτευχθεί. Στο πρώτο κεφάλαιο το οποίο αποτελεί και το θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας θα γίνει μια παρουσίαση του ορισμού του citybranding, πότε ένας τόπος χρειάζεται μια στρατηγική place branding καθώς και για τις προκλήσεις που υπάρχουν για τις πόλεις στην σημερινή εποχή. Επίσης θα παρουσιαστούν οι παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία του citybranding, η διαδικασία εφαρμογής του και τα μέσα επικοινωνίας του. Τέλος θα μελετηθούν κάποια case studies τόσο από τον Διεθνή όσο και από τον Ελλαδικό χώρο με την εφαρμογή του citybranding Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια αναφορά σχετικά με τα στοιχεία της Καστοριάς. Επίσης παρουσιάζεται η τουριστική ανάπτυξη και τα αξιοθέατα της περιοχής. Αναλύεται σε θεωρητικό επίπεδο αν η Καστοριά μπορεί να εφαρμόσει citybranding και γίνεται παρουσίαση και μελέτη του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος του δήμου της Καστοριάς και προκύπτει η ανταγωνιστική της ταυτότητα. Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας το οποίο αποτελεί και το πρακτικό μέρος της γίνεται εις βάθος έρευνα με την μορφή συνεντεύξεων σε διάφορους αρμόδιους φορείς και επιχειρήσεις του τόπου όπως η αντιδήμαρχος Τουρισμού-Πολιτισμού της Καστοριάς, ο πρόεδρος της εταιρείας τουρισμού της δυτικής Μακεδονίας, η υπεύθυνη του culture 8 καθώς και με διάφορους τουριστικούς πράκτορες τις περιοχής. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων και κάποιες προτάσεις καθώς και η δόμηση της ταυτότητας της Καστοριάς. Τέλος παρουσιάζονται τα γενικά συμπεράσματα της παρούσας εργασίας σχετικά με το citybranding για την πόλη της Καστοριάς και την ταυτότητα την οποία πρέπει να αποκτήσει.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Γιαννάς Πρόδρομος
Uncontrolled Keywords: Citybranding, Place branding, Καστορια (Μελέτη περίπτωσης), Ν. Καστοριάς (Τουριστικός προορισμός)
Subjects: Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 06:59
Last Modified: 23 Jun 2015 06:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6927

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top