Βερνάδου, Βλοτίνα-Βαλεντίνα (2012) Βασικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες του marketing βιομηχανικών προϊόντων: αναφορά μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT52_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (542kB) |
Abstract
Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ευρύτερη έννοια του marketing, την φιλοσοφία του καθώς και την εξέλιξη που ακολούθησε. Στην συνέχεια περιγράφεται τι είναι βιομηχανικό marketing, ποιες είναι περιοχές εφαρμογής του, καθώς επίσης τα μέρη προώθησης του, τα κανάλια διανομής και ποιοι είναι οι παράγοντες που επιδρούν στην εκλογή των καναλιών διανομής του βιομηχανικού marketing. Στο 2ο κεφάλαιο αναλύεταιη βιομηχανική αγορά, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της και την διαδικασία για την λήψη μιας αγοραστικής απόφασης. Ακολουθούν οι κατηγορίες, οι μορφές της και γίνεται μια απλή αναφορά στα κέντρα αγοράς αποφάσεων. Στο τέλος του δευτέρου κεφαλαίου αναλύονται οι πελάτες, τα προϊόντα και τα κριτήρια επιλογής προμηθευτών στην βιομηχανική αγορά. Στο 3ο κεφάλαιο αναφέρονται οι διαφορές ανάμεσα στο βιομηχανικό και καταναλωτικό marketing. Στην αρχή θα γίνει μια συνοπτική παρουσίαση των διαφορών και στο επόμενο υποκεφάλαιο θα δούμε αναλυτικότερα τις διαφορές μεταξύ του βιομηχανικού και καταναλωτικού marketing. Στο 4ο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μελέτη περίπτωσης (case study) μεταποίησης του ελαιόλαδου Λέσβου από άλλες εταιρίες.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Βιομηχανικά προϊόντα, Βιομηχανικό μάρκετινγκ |
Subjects: | Β > Βιομηχανία και εμπόριο Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 16:42 |
Last Modified: | 01 Jul 2015 10:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6893 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |