Αράπογλου, Δημήτριος (2003) Διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L42_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (11MB) |
Abstract
Η διαφήμιση είναι μια μορφή επικοινωνίας μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή. Ο παραγωγός χρησιμοποιώντας σαν μέσο την διαφήμιση απευθύνεται στον καταναλωτή, με σκοπό να την υποβάλει και να τον επηρεάσει, εκμεταλλευόμενος μάλιστα και ορισμένες ανάγκες και διαθέσεις του όπως: την άνεση, την υγεία, ματαιοδοξία, τον εγωισμό, την ζήλια και άλλες. Στις περισσότερες περιπτώσεις κατορθώνει να τον πείσει, γιατί με κατάΜηλα ερεθίσματα αλλάζει τον προσανατολισμό του και κερδίζει την εμπιστοσύνη του. Η επιρροή της διαφήμισης είναι σημαντική σε όλους τους τομείς της ζωής. Και ενώ είναι αναμφισβήτητο ότι έχει πολλές επενέργειες που γίνονται αλλού αισθητές με περισσότερη και αλλού με λιγότερη ένταση, είναι βέβαιο ότι έχει και αρνητικές επιδράσεις, όταν μάλιστα δεν ασκείται υπεύθυνα. Η διαφήμιση στις μέρες μας έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και αποτελεί χαρακτηριστικό φαινόμενο και έκφραση του πνεύματος της εποχής μας. Γι’ αυτό δεν πρέπει να θεωρείται υπερβολή το υποστηριζόμενο από πολλούς, ότι η διαφήμιση τείνει να καταβάλλει τον τέταρτο συντελεστή, συντελεστή της οικονομίας μετά το κεφάλαιο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ζιώγας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Βασικές αρχές της διαφήμισης, Αξιοποίηση διαφημιστικών μέσων, Διαφημιστικές εταιρίες |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 22 Jun 2015 16:13 |
Last Modified: | 22 Jun 2015 16:13 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6881 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |