Κινητή τηλεφωνία και στρατηγικές μάρκετινγκ

Μεταλλούλη, Στυλιανή (2012) Κινητή τηλεφωνία και στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT33_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την εξέλιξη της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και ποιο συγκεκριμένα με τους τρόπους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι τρεις μεγάλες εταιρίες ( COSMOTE, VODAFONE και WIND). Από το 1992 που πρωτοξεκίνησε η χρήση του κινητού τηλεφώνου στην Ελλάδα μέχρι και σήμερα έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στην οικονομία της χώρας αλλά και στις ανάγκες του καταναλωτή. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής όλων των ανθρώπων στις ανεπτυγμένες χώρες και γι’ αυτό το λόγο οι εταιρίες προσπαθούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, με δελεαστικές προσφορές για να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό. Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας επιθυμώντας να αυξήσουν το κεφάλαιο τους στρέφονται σε πολλαπλές μορφές διαφημίσεις και προσφορές, με αποτέλεσμα να γίνετε σε πιο προσωπικό επίπεδο ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Τηλεπικοινωνίες
Subjects: Κ > Κινητή τηλεφωνία
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Jun 2015 14:56
Last Modified: 01 Jul 2015 09:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6857

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top